Brussels Hoofdstedelijke Dienst Voor Brandweer En Dringende Medische Hulp

Levering van medische zuurstof en leasing van de flessen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Hoofdstedelijke dienst voor brandweer en dringende medische hulp
Helihavenlaan , BE-1000 Brussel
Contact: Gharbi Zineb
Mevrouw
Tel: +32 22088403 Fax: +32 22034488 E-mail: zgharbi@firebru.irisnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=248826
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering van medische zuurstof en leasing van de flessen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Levering van medische zuurstof en leasing van de flessen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: één perceel.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Levering van zuurstoflessen met leasing
Korte beschrijving:
Flessen voor het vervoeren en toedienen van medische zuurstof met ingebouwde ontspanner
Hoeveelheid of omvang: 1ste jaar: 875 flessen van 2 liter/maand; 180 flessen van 10 liter/maand
2de jaar, 3de jaar, 4de jaar: volgens behoeften
Perceel 2: Medische zuurstof
Korte beschrijving:
Medische zuurstof geleverd door een apotheker
Hoeveelheid of omvang: 1ste jaar: 4900 m³ medische zuurstof/jaar
2de jaar,3de jaar,4de jaar: volgens behoeften
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/10/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 08/11/2016 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 08/11/2016 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/09/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA