AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Elsene
Elsensesteenweg, 168, BE-1050 Brussel
Contact: Dumont Emmanuel
Tel: +32 025156296 E-mail: aankoopcentrale@ixelles.be
Internet adres(sen): www.ixelles.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
het schoonmaken van alle ruiten (vensterruiten, spiegels, enz.) van de gemeentegebouwen, zowel buiten als binnen, met inbegrip van het schoonmaken van de koepels, de lagere muren en glazen tussenwanden en alle schrijnwerk in verband met de transparante beglazing en de raamlijsten voor een periode van één jaar
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
schoonmaken van alle ruiten (vensterruiten, spiegels, enz.) van de gemeentegebouwen, zowel buiten als binnen, met inbegrip van het schoonmaken van de koepels, de lagere muren en glazen tussenwanden en alle schrijnwerk in verband met de transparante beglazing en de raamlijsten voor een periode van één jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 90900.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan:
Door het indienen van zijn offerte, verklaart de inschrijver impliciet op erewoord dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt bedoeld in artikel 61, § 1 en § 2, van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Sociale zekerheidsbijdragen
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten worden van de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig artikel
62 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Hiertoe zal de aanbestedende overheid zelf d.m.v. elektronische middelen (Digiflow) inlichtingen inwinnen over de stand van de betaling door de inschrijver jegens de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid (RSZ).
Voor de inschrijver die personeel van een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, wordt bij zijn offerte een attest gevoegd dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de
rekening die ten laatste op de uiterste dag voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke
bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Fiscale verplichtingen.
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten worden van de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig artikel 63 van
het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid zelf de naleving van de fiscale verplichtingen van de inschrijver ten opzichte van de FOD Financiën via elektronische middelen (Digiflow).
Voor de inschrijver van een andere lidstaat van de Europese Unie, wordt bij de offerte een attest gevoegd dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste
op de uiterste dag voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Beroepsfouten.
Kan van de toegang tot de opdracht worden uitgesloten, de inschrijver die bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan behoorlijk vastgesteld op elke grond die de Gemeente Elsene aannemelijk kan maken.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- De inschrijver wordt aangetoond aan de hand van een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
- Eeen of meerdere referentie(s) naar een dienst die gelijkaardig is aan het voorwerp van de opdracht, namelijk het schoonmaken van ruimten voor een doorlopende periode van één jaar, voor een minimumbedrag van 90.000,00 EUR zbtw
- De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of meeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
De diensten kunnen worden gestaafd aan de hand van een of meer attesten die gezamenlijk aan het vereiste niveau voldoen
een gelijkaardige opdracht voor een minimumbedrag van 90.000,00 EUR ZBTW.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/10/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/10/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/09/2016