Agb - Stadsontwikkeling Bilzen

AGB - Onderhoud - poetsen van diverse locaties Site De Kimpel, Eikenlaan 23 te 3740 Bilzen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AGB - stadsontwikkeling Bilzen
Deken Paquayplein 1, BE-3740 Bilzen
Contact: dienst overheidsopdrachten
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AGB - Onderhoud - poetsen van diverse locaties Site De Kimpel, Eikenlaan 23 te 3740 Bilzen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: De Kimpel, Eikenlaan 23 te 3740 Bilzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het poetsen van diverse locaties op site de Kimpel - Eikenlaan 23 te 3740 Bilzen.
De opdracht is opgedeeld in volgende posten:
Post 1: Onderhoud stedelijke bibliotheek De Kimpel
Post 2: Onderhoud burelen Jeugddienst + toiletten turnhal + toiletten Foyer
Post 3: Onderhoud burelen Cultuurdienst + toiletten Cultuur
Post 4: Expositieruimte.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/10/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 2,00
Cash of via overschrijving op de rekening courant met nummer 091-0004645-18 met vermelding van het besteknummer 86/16
IBAN: BE50 0910 0046 4518,
BIC: GKCCBEBB,
Naam bank: Dexia Bank nv.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 7/11/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 7/11/2016 - 14:00
Plaats: stedelijk administratief centrum - raadszaal , 1ste verdieping, Deken Paquayplein 1 te 3740 Bilzen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De kandidaat-aannemer moet, na afspraak met de vermelde contactpersonen, de verschillende locaties bezoeken om een correct beeld te hebben van de omvang en specificaties van de opdracht.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/9/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA