Federale Politie Dienst Procurement

Meerjarige raamovereenkomst van leveringen betreffende de aankoop van kegels ten voordele van de geïntegreerde politie
Zie punt 5.5 van het bestek


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Federale Politie Dienst Procurement
Kroonlaan, 145A, BE-1050 Brussel
Contact: CALLENS Cédric
Tel: +32 25544238 Fax: +32 26426604 E-mail: DRL.Procurement@police.belgium.eu
Internet adres(sen): www.polsupport.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Meerjarige raamovereenkomst van leveringen betreffende de aankoop van kegels ten voordele van de geïntegreerde politie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Zie punt 13.3 van het bestek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Meerjarige raamovereenkomst van leveringen betreffende de aankoop van kegels ten voordele van de geïntegreerde politie
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie punt 5.5 van het bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie punten 8 en 9 van het bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie punten 8 en 9 van het bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie punten 8 en 9 van het bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 35
Criterium 2: Zichtbaarheid, Weging: 20
Criterium 3: Stevigheid, Weging: 15
Criterium 4: Stabiliteit en gewicht, Weging: 15
Criterium 5: Stapeling, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/10/2016 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/10/2016 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 28/10/2016 - 09:00
Plaats: Zie punt 10.8.3 van het bestek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/09/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA