AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
NV De Scheepvaart
Havenstraat 44, BE-3500 Hasselt
Contact: Stevaert Bart Miel
Tel: +32 11298518 Fax: +32 11221277 E-mail: b.stevaert@descheepvaart.be
Internet adres(sen): www.descheepvaart.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bestek nr. FAC-W-AFP-16-12 - Realiseren nieuw afvalpark te Ham
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten:
- Realiseren van een nieuw afvalpark
- klein kantoorgedeelte: 40m²
- overdekt opslaggedeelte in staalstructuur met schanskorven: 450m²
- buitenverhardingen: 1530m²
- het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De financiële en economische draagkracht van
de inschrijver wordt gestaafd door uitsluitend de
voorwaarde van erkenning.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Voorwaarden op grond van de wetgeving betreffende
de erkenning van aannemers van werken voldoende
zijn
De werken van de door onderhavige bestek geregelde opdracht zijn gerangschikt in de (onder)categorie(ën) D, en de aanbestedende overheid is van oordeel dat ze tot de klasse 6 behoren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/10/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 97.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten zijn te bekomen:
op papier:
- tegen betaling aan kas (contant of via bancontact) of op zicht van een duplicaat van het betalingsbewijs bij
mevr. Liesbeth Lesuisse,
nv De Scheepvaart, Havenstraat 44 te 3500 Hasselt (tel. 011/29 84 54);
- per post, na overschrijving op rekening nr. BE70 3751 1171 9225 van
nv De Scheepvaart, Havenstraat 44 te 3500 Hasselt, met vermelding
"Bestek nr. FAC-W-AFP-16-12 en uw BTW-nummer";
digitaal: via de website http://bestek.descheepvaart.be (prijs = 43 euro).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/10/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/10/2016 - 11:00
Plaats: nv De Scheepvaart, Havenstraat 44 te 3500 Hasselt
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbare zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn van de werken bedraagt 120 werkdagen, en neemt een aanvang op de datum bepaald in het aanvangsbevel.
de indiening van de offerte dient elektronisch via de e-tendering website te gebeuren
(https://eten.publicprocurement.be)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/09/2016