AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Annendael Grauwzusters vzw
Vestenstraat 1, BE-3290 Diest
Contact: Palmaerts Anja Paula
Tel: +32 013380523 E-mail: anja.palmaerts@sad.be
Internet adres(sen): www.sad.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract voor het leveren, installeren en onderhouden van actieve en passieve tilliften, opstahulpen, badliften, hoog-laagbaden en accessoires
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Diest, Scherpenheuvel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor het leveren, installeren en onderhouden van actieve en passieve tilliften, opstahulpen, badliften, hoog-laagbaden en accessoires.
De toestellen en toebehoren worden geleverd na individuele bestellingen.
De opgegeven hoeveelheden in de inventaris zijn indicatieve hoeveelheden en dus niet bindend.
De looptijd van de opdracht bedraagt: 1 jaar vanaf kennisgeving gunning. Na deze periode wordt de opdracht stilzwijgend verlengd voor telkens een periode van één kalenderjaar, met een maximale looptijd van 3 bijkomende kalenderjaren, behoudens opzeg per aangetekend schrijven door de VZW SAD mits in achtname van een opzegtermijn. Deze opzegtermijn bedraagt in hoofde van de aanbestedende overheid 3 maanden. De aanbestedende overheid heeft onvoorwaardelijke recht op deze verlenging. De omschreven opdrachten en artikels in de inventaris zijn niet limitatief en betreffen steeds vermoedelijke hoeveelheden. Ze kunnen uitgebreid of verminderd worden overeenkomstig de noden van de aanbestedende overheid en binnen het kader van dit bestek.
Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de leverancier hiervoor geen schadevergoeding eisen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 50
Criterium 3: Plan van aanpak, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/10/2016 - 09:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
04/10/2016 - 09:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/09/2016