AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Koninklijk Orthopedagogisch Centrum Antwerpen
Van Schoonbekestraat 131, BE-2018 Antwerpen
Contact: bureau voor architectuur & planning, bv bvba
Elke Martens
Tel: +32 16404570 E-mail: elke.martens@ba-p.be
Internet adres(sen): www.koca.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
nieuw Jonghelinckshof, vervangbouw van een MPI met bijhorende school
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 2018 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
nieuw Jonghelinckshof: vervangbouw van een MPI met bijhorende school
- perceel 7 pleisterwerken, gipskartonwanden, verlaagde plafonds
- perceel 8 binnenschrijnwerk
- perceel 9 vloeren
- perceel 11 smeedwerk
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: perceel 007 - pleisterwerken, verlaagde plafonds en gipskartonwanden
Korte beschrijving:
Het betreft
- levering en plaatsing van pleisterwerk op wanden en plafonds
- levering en plaatsing van gipskartonwanden, voorzetwanden en schachtwanden
- levering en plaatsing van verlaagde plafondsystemen, afwerking van hellende dakvlakken
Hoeveelheid of omvang: Klasse overeenkomstig het bedrag van de inschrijving
op basis van de raming gemaakt bij het uitvoeringsdossier worden de werken geacht te beoren tot klasse 3
Perceel 2: perceel 008 - binnenschrijnwerk
Korte beschrijving:
Het betreft
- levering en plaatsing van binnendeuren
- levering en plaatsing van venstertabletten
- levering en plaatsing van sanitaire wanden
Hoeveelheid of omvang: klasse overeenkomstig het bedrag van inschrijving (op basis van de raming gemaakt bij het uitvoeringsdossier dd 18/2/2016 worden de werken geacht te behoren tot klasse 3).
Perceel 3: perceel 009 - vloeren
Korte beschrijving:
Het betreft
- levering en plaatsing van thermische en akoestische isolatie
- levering en plaatsing van tegelvloeren en bijhorende plinten
- beperkte levering en plaatsing van soepele vloerbekleding
- levering en plaatsing van wandtegels
Hoeveelheid of omvang: klasse overeenkomstig het bedrag van inschrijving
op basis van de raming gemaakt bij het uitvoeringsdossier dd 18/2/2016 worden de werken geacht te behoren tot klasse 3
Perceel 4: perceel 011 - smeedwerk
Korte beschrijving:
Het betreft
- levering en plaatsing van 2 noodtrappen in buitenomgeving
- levering en plaatsing van handgrepen en borstweringen thv betonnen trappen
Hoeveelheid of omvang: klasse overeenkomstig het bedrag van inschrijving
op basis van de raming gemaakt bij het uitvoeringsdossier dd 18/2/2016 worden de werken geacht te behoren tot klasse 2
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De aannemer mag zich niet bevinden in één van de uitsluitingstoestanden van art. 61 §1 van het KB Plaatsing én evenmin in één van de uitsluitingstoestanden van art. 61 §2 van het KB Plaatsing .
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61 §1 én §2.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
volgens voorwaarden zoals vermeld in het gedeelte administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Op basis van de raming dient de inschrijver overeenkomstig de wet van 20 maart 1991 en het KB van 26 september 1991 over de erkenning te beschikken aangegeven in de aankondiging.
De inschrijver voegt bij zijn offerte de nodige documenten waaruit blijkt dat hij voldoet aan de vereisten inzake erkenning.
- perceel 7: pleisterwerken, verlaagde plafonds en gipskartonwanden
erkenning: getuigschrift van erkenning in ondercategorie D4 of D11, klasse 3
- perceel 8: binnenschrijnwerk
erkenning: getuigschrift van erkenning in ondercategorie D5 of D20, klasse 3
- perceel 9: vloeren
erkenning: getuigschrift van erkenning in ondercategorie D10 of D6, klasse 3
- perceel 11: smeedwerk
erkenning: getuigschrift van erkenning in ondercategorie D7 of D20 of F2 of categorie F, klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/11/2016 - 08:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: - perceel 7: pleisterwerken, verlaagde plafonds, gipskartonwanden - 96 euro
- perceel 8: binnenschrijnwerk - 105 euro
- perceel 9: vloeren - 94 euro
- perceel 11: smeedwerk - 87 euro
Aankoop dossier:
- hetzij persoonlijk afhalen tegen contante betaling op bureau voor architectuur & planning, bv bvba, Groenstraat 106/0201, 3001 Heverlee (Leuven), tijdens de kantooruren;
- hetzij bestellen via email op els.vanimpe@ba-p.be en na overschrijving op rekeningnummer BE43 3630 4293 8001 van bureau voor architectuur & planning, bv bvba, met vermelding van project én perceel; de aannemer wordt tevens verzocht zijn eigen BTW-nummer mee te delen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/11/2016 - 13:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/11/2016 - 13:30
Plaats: Van Schoonbekestraat 131, 2018 Antwerpen gebouw Louise Marie (blok G), vergaderzaal begane grond (5! minuten stappen tov straatadres).
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
het project wordt gesubsidieerd door VIPA en AGION
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/09/2016