AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel - Directie Build
Marcel Broodthaersplein 2, BE-1060 Brussel
Contact: TUC RAIL NV
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Adresse(s) internet: www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=246711https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=246711https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-Build-TR206318-F05
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
TR206317:Burgerlijke bouwkunde en verplaatsen stationsgebouw voor uitbreiding bedding te Oostkamp
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Travaux.
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
De werken van deze opdracht omvatten hoofdzakelijk:
de afbraak van bestaande onderdoorgangen (voor fietsers en voetgangers);
de constructie en het inschuiven van nieuwe onderdoorgangen (voor fietsers en voetgangers);
het verplaatsen van wegenis;
de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel;
het verplaatsen van het stationsgebouw met gebruik van beschermde elementen en inrichten van de stationsomgeving;
het vernieuwen van de stopplaats;
het bouwen van 2 bijkomende spoorbrugdekken en voetgangersbruggen over de Rivierbeek,
het bouwen van een steunmuur;
de aanleg van nieuwe bedding voor een derde en vierde spoor;
de spooruitrustingswerken (seininrichting, bovenleiding, spoorwerken) om de hierboven genoemde werken mogelijk te maken.
II.1.8. Division en lots: Non.
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
II.2.1. Quantité ou étendue globale:
Zie II.1.5)
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de categorie E klasse 8;
- Certificaat van "Quality Management System", volgens de normen EN ISO 9001:2000 of 2008, geldig aan de
uiterste datum van indiening van de aanvraag tot deelneming;
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór
de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming;
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15
dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming en waaruit blijkt dat de
inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene
administratie van de inning en de invordering);
- Uittreksel uit het strafregister uitgegeven uiterlijk 1 maand vóór de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming en waaruit blijkt dat aan de vereisten van artikel 66, §§ 1 en 2 van het Koninklijk Besluit van 16 juli 2012 is voldaan;
III.2.3. Capacité technique:
Klasse: 8
Categorie: E
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 13/10/2016-12:00
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
13/10/2016-12:00
De selectieleidraad is enkel te downloaden op het adres vermeld bij "Elektronische toegang tot informatie"
hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van de aanvraag
tot deelneming via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Eventuele vragen over de selectieleidraad dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen
in het adres van het kopersprofiel.
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:05/09/2016