Emmaus Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - Trainingstoestellen rug- en nekrevalidatie voor Fysische geneeskunde en revalidatie - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
EMMAUS VZW
Edgard Tinellaan 1c, BE-2800 Mechelen
Contact: Mevrouw Chantal Thijs
Tel: +32 15305110 Fax: +32 15446710 E-mail: chantal.thijs@emmaus.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Trainingstoestellen rug- en nekrevalidatie voor Fysische geneeskunde en revalidatie - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: AZ Sint Maarten Campus Zwartzustersvest, Zwartzustersvest 47 te 2800 Mechelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze leveringen:
De opdracht omvat het leveren, plaatsen en in bedrijf stellen (incl. koppeling patiëntendossier) van trainingstoestellen voor rug- en nekrevalidatie voor Fysische geneeskunde en revalidatie.
De toestellen zullen na gunning besteld worden (2016).
Leveringsplaats:
AZ Sint Maarten - Campus Zwartzustersvest, Zwartzustersvest 47 te 2800 Mechelen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door het enkele feit van deel te nemen aan deze gunningsprocedure, verklaren de kandidaten of inschrijvers op erewoord dat ze zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het KB plaatsing bevinden, noch dat ze zich in het uitsluitingsgeval bedoeld in artikel 57, 1, f) van de Richtlijn 2014/24/EU van 26 februari 2014 betreffende het plaatsen van overheidsopdrachten bevinden.
De bewijzen omtrent de uitsluitingsgronden van artikel 61 § 2, 1°, 2°, 5° en 6° worden door
het bestuur zelf opgezocht voor de Belgische aanvragen tot deelneming.
Omdat het opdrachtgevend bestuur niet bij machte is de bewijzen van de uitsluitingsgronden zelf op te zoeken in het geval van een buitenlandse inschrijving, dienen buitenlandse kandidaat-inschrijvers bij hun aanvraag tot deelneming zelf alle bewijzen omtrent de uitsluitingsgronden aan te leveren.
Zodra blijkt dat een kandidaat-inschrijver zich in een toestand van uitsluiting bevindt, wordt hij uitgesloten van deelneming aan de opdracht.
Een kandidaat-inschrijver die niet RSZ-plichtig is (geen personeel, inschrijving door natuurlijke persoon, etc.), moet een verklaring op eer bijvoegen waarin hij verklaart waarom hij niet RSZ-plichtig is.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet van de bedrijfsactiviteit over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. Deze omzetverklaring kan geschieden onder de vorm van een jaarverslag (inclusief attest van de laatste drie beschikbare boekjaren) goedgekeurd door een erkend bedrijfsrevisor, doch bij voorkeur door een opgave van enkel de omzetcijfers op jaarbasis, getekend door de gevolmachtigde inschrijver.
* Inschrijver dient het liquiditeitsratio (vlottende activa t.o.v. het vreemd vermogen op korte termijn) en solvabilliteitsratio (verhouding eigen vermogen t.o.v. totaal passief vermogen) op te geven over de drie laatst beschikbare boekjaren.
1) omzet EUR 300.000
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Er worden minimum 3 en maximum 5 attesten voorgelegd van goede uitvoering van een gelijkaardige levering en installatie over de periode 2013-2016.
Deze attesten zijn getekend door opdrachtgever en opdrachtnemer met vermelding van:
- Coördinaten (naam opdrachtgever, adres, contactpersoon en telefoonnummer) voor een referentiecheck
- Vermelding van gradatie van tevredenheid door de gebruiker
- Het document is duidelijk leesbaar en getypt (geen handgeschreven document)
- Het document vermeld duidelijk over welke aankoop het gaat en is gedateerd en ondertekend door de gebruiker.
De referentie moet gaan over dezelfde configuratie die wordt gevraagd in het bestek. Referenties die verschillen van deze opgave worden niet aanvaard.
Referenties die niet voldoen aan de hierboven vermelde criteria, worden niet weerhouden en worden als substantieel onregelmatig beschouwd.
Indien een inschrijver geen referenties kan voorleggen (vb. beginnende activiteit, andere) dient de inschrijver op straffe van nietigheid een grondige motivatie te geven in de offerte.
Minimum 3 attesten van goede uitvoering
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Kwaliteit en gebruiksgemak (toestellen/software), Weging: 50
Criterium 3: Dienst na verkoop, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/9/2016 - 21:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De selectievoorwaarden worden beschreven in de selectieleidraad. De kandidaten kunnen de selectieleidraad direct digitaal downloaden via de aankondiging van de opdracht.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 29/9/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/9/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA