Gemeente Schaarbeek - College Van Burgemeester En Schepenen

CQDRP 4-0 : HERINRICHTING VAN DE OPENBARE RUIMTE OMVATTEND DE THOMAS EN HELIHAVEN LANEN, DE GAUCHERET PLEIN, DE GAUCHERET, JOLLY EN MASUI STRATEN
HERINRICHTING VAN DE OPENBARE RUIMTE OMVATTEND DE THOMAS EN HELIHAVEN LANEN, DE GAUCHERET PLEIN, DE GAUCHERET, JOLLY EN MASUI STRATEN te 1030 Brussel.
Plaats: HERINRICHTING VAN DE OPENBARE RUIMTE OMVATTEND DE THOMAS EN HELIHAVEN LANEN, DE GAUCHERET PLEIN, DE GAUCHERET, JOLLY EN MASUI STRATEN
te 1030 Brussel


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Schaarbeek - College van Burgemeester en Schepenen
Gemeentehuis - Colignonplein, BE-1030 Schaarbeek
Contact: Renovas - Christopher Prevot
Christopher Prevot
Tel: +32 22469162 E-mail: cprevot@renovas.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=246363
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CQDRP 4-0 : HERINRICHTING VAN DE OPENBARE RUIMTE OMVATTEND DE THOMAS EN HELIHAVEN LANEN, DE GAUCHERET PLEIN, DE GAUCHERET, JOLLY EN MASUI STRATEN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: HERINRICHTING VAN DE OPENBARE RUIMTE OMVATTEND DE THOMAS EN HELIHAVEN LANEN, DE GAUCHERET PLEIN, DE GAUCHERET, JOLLY EN MASUI STRATEN
te 1030 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
HERINRICHTING VAN DE OPENBARE RUIMTE OMVATTEND DE THOMAS EN HELIHAVEN LANEN, DE GAUCHERET PLEIN, DE GAUCHERET, JOLLY EN MASUI STRATEN te 1030 Brussel.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De aannemer zal de volgende documenten doorgeven :
1) het bewijs dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de sociale zekerheid overeenkomstig de bepalingen van artikel 62 van het KB van de 15.07.2011 ;
Voor de Belgische inschrijvers, zal de aanbestedende overheid zelf de documenten of inlichtingen m.b.t. het attest van betaling van de belastingen en de sociale zekerheidsbijdragen via elektronische weg opzoeken in de federale databanken die beschouwd worden als authentieke bronnen.
De andere vereiste documenten en inlichtingen voor de kwalitatieve selectie zullen door de inschrijver zelf voorgelegd worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1. De aannemer verantwoordt zijn technische
bekwaamheid door het voorleggen van:
- een lijst van herinrichtingen van wegenissen. Deze projecten werden uitgevoerd in de loop van de laatste vijf jaren. De aannemer vermeldt ook hun respectievelijk budget en voegt voor de belangrijkste werken attesten van goede uitvoering bij, opgesteld overeenkomstig de bepalingen van artikel 69, 7°van het KB van de 15.07.2011.
- Uit deze lijst zal de aannemer minstens 3
kenmerkende referenties selecteren waarvan het buget
van dezelfde orde is dan het bedrag van zijn
inschrijving.
2. De erkenning van de aannemer-inschrijver dient overeen te stemmen met het bedrag van zijn offerte.
De erkenning van de aannemer in overeenstemming met het geraamd bedrag van de werken is de categorie C / Klasse 5.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/09/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 05/10/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 05/10/2016 - 11:00
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare zitting.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1) UITVOERINGSTERMIJN : 180 WERKDAGEN
2) Informaties over lastenboek(en)/document(en)
Inlichtingen : RenovaS - Christopher Prevot, zie afdeling I : Punt I.1) Contactpunt van de aankondiging van opdracht.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/09/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA