AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Schaarbeek - College van Burgemeester en Schepenen
Gemeentehuis - Colignonplein, BE-1030 Schaarbeek
Contact: Renovas - Tuyen Cao
Tuyen Cao
Tel: +32 22469162 E-mail: tcao@renovas.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=246281
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CQDRP 2.1 : BOUW VAN EEN RIJNHEID ANTENNE EN EEN SOCIALE WONING
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Jollystraat 164
te 1030 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouw van een rijnheid antenne en een sociale woning gelegen Jollystraat 164 te 1030 Brussel.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De aannemer zal de volgende documenten doorgeven :
1) een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke- of overheidsinstantie van het land van de oorsprong of herkomst, van een anciënniteit van maximum 2 maanden op de datum van de aankondiging van opdracht en waaruit blijkt dat de aannemer niet in staat van faillissement, gerechtelijk akkoord of vereffening is ;
2) -het bewijs dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de sociale zekerheid overeenkomstig de bepalingen van artikel 62 van het KB van de 15.07.2011 ;
3) -een certificaat afkomstig van de bevoegde autoriteit, van een anciënniteit van maximum 2 maanden op de datum van de aankondiging van opdracht en waaruit blijkt dat de aannemer voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn belastingen volgens de Belgische wetgeving is of die van het land waar hij gevestigd is ;
4) een certificaat afkomstig van de bevoegde autoriteit, van een anciënniteit van maximum 2 maanden op de datum van de aankondiging van opdracht en waaruit blijkt dat de aannemer voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn belastingen op de toegevoegd waarde.
Voor de Belgische inschrijvers, zal de aanbestedende overheid zelf de documenten of inlichtingen m.b.t. het attest van betaling van de belastingen en de sociale zekerheidsbijdragen via elektronische weg opzoeken in de federale databanken die beschouwd worden als authentieke bronnen.
De andere vereiste documenten en inlichtingen voor de kwalitatieve selectie zullen door de inschrijver zelf voorgelegd worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- De aannemer rechtvaardigt zijn technische bekwaamheid door het voorleggen van een lijst werken van nieubouw van woningen en/of kantoorgebouwen over de laatste vijf jaren, met hun respectief budget en gestaafd voor de belangrijkste werken door getuigschriften van goede uitvoering opgesteld overeenkomstig de bepalingen van dit artikel.
- Uit deze lijst zal de aannemer minstens 3 kenmerkende referenties selecteren waarvan het buget van dezelfde orde is dan het bedrag van zijn inschrijving.
- De erkenning van de aannemer overeenstemmend met het bedrag van zijn offerte.
Erkenning minimum vereist: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/09/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
06/10/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
06/10/2016 - 11:00
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare zitting.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1) UITVOERINGSTERMIJN : 220 WERKDAGEN
2) Informaties over lastenboek(en)/document(en)
Inlichtingen : RenovaS - Tuyen Cao, zie afdeling I : Punt I.1) Contactpunt van de aankondiging van opdracht.
3) Verplicht bezoek
Teneinde de inschrijvers de gelegenheid te geven de toestand van het bestaande terrein te beoordelen en zich een beeld te vormen van de moeilijkheden bij de uitvoering en van alle situaties die zich kunnen voordoen, worden er tijdens de periode van de bekendmaking twee bezichtigingen georganiseerd.
De inschrijvers zijn VERPLICHT aan althans een van deze bezichtigingen deel te nemen. De aanwezigen ontvangen een bewijs van bezichtiging dat door de afgevaardigde van de Opdrachtgever werd ondertekend.
Dit bewijs van bezichtiging dient bij de inschrijving te worden gevoegd.
Data :
VRIJDAG 16/09/2016 - 11h00
VRIJDAG 23/09/2016 - 11h00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/08/2016