Vivaqua

Uitvoering van werken aan het drinkwaterdistributienet in gemeenten van Vlaams-Brabant
Raamovereenkomst betreffende de uitvoering van werken aan het drinkwaterdistributienet in de gemeenten van Vlaams-Brabant waarvan VIVAQUA het net beheert (16 gemeenten)
De werken omvatten:
- de aanleg van nieuwe privéaansluitingen
- grondwerken, de asfaltbestrating, de aanleg van waterleidingen en toebehoren...
Jaarlijks ± 50 werven m.b.t. de aanleg van aansluitingen en jaarlijks ± 30 werven m.b.t. de aanleg van waterleidingen


AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
VIVAQUA
Keizerinlaan 17-19, BE-1000 Brussel
Contact: De Vertegenwoordiger van de Leidende Dienst
Tél: +32 25188230 E-mail: sd@vivaqua.be
Adresse(s) internet: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=244944https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Vivaqua-CSC+2028-F05
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Uitvoering van werken aan het drinkwaterdistributienet in gemeenten van Vlaams-Brabant
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Travaux.
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Raamovereenkomst betreffende de uitvoering van werken aan het drinkwaterdistributienet in de gemeenten van Vlaams-Brabant waarvan VIVAQUA het net beheert (16 gemeenten)
De werken omvatten:
- de aanleg van nieuwe privéaansluitingen
- grondwerken, de asfaltbestrating, de aanleg van waterleidingen en toebehoren (afsluiters, brandkranen) en het hernemen van de privéaansluitingen
II.1.8. Division en lots: Non.
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
II.2.1. Quantité ou étendue globale:
Jaarlijks ± 50 werven m.b.t. de aanleg van aansluitingen en jaarlijks ± 30 werven m.b.t. de aanleg van waterleidingen
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
Door het indienen van zijn offerte verklaart de inschrijver uitdrukkelijk op erewoord dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt zoals bedoeld in de paragrafen 1 en 2 van artikel 66 van het koninklijk besluit van 16 juli 2012 betreffende de plaatsing van overheidsopdrachten in speciale sectoren.
VIVAQUA behoudt zich het recht voor om, ofwel bij de inschrijver, ofwel rechtstreeks bij derden, deze verklaring te controleren.
Overeenkomstig de artikelen 67 en 68 van voornoemd besluit moet de inschrijver bovendien de volgende documenten bij zijn offerte indienen:
 een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid over het voorlaatste verlopen kwartaal vóór de uiterste datum van indiening van de offertes waaruit blijkt dat hij in orde is met de betaling van zijn sociale bijdragen; de kandidaat afkomstig van een andere lidstaat van de Europese Unie voegt een soortgelijk attest bij, conform §2 van artikel 67 van voornoemd koninklijk besluit;
 attesten waaruit blijkt dat hij in orde is met zijn professionele fiscale verplichtingen inzake directe belastingen en btw, in de zin van artikel 68 van voornoemd besluit.
III.2.3. Capacité technique:
De inschrijver moet aantonen dat hij over de technische capaciteit beschikt om de raamovereenkomst uit te voeren. Daartoe voegt hij bij zijn inschrijving:
? een getuigschrift van erkenning voor minstens subcategorie C2 / klasse 2 of een bewijsdossier conform de voorschriften van artikel 3 §1, 2° van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken of, voor aannemers uit een andere lidstaat van de Europese Unie, een getuigschrift afgeleverd door de hiervoor bevoegde instelling of het bewijs van inschrijving op een lijst van aannemers die erkend zijn in die andere lidstaat, samen met elk document dat aantoont dat het getuigschrift of de inschrijving gelijkwaardig is met het hierboven vereiste getuigschrift;
? een lijst met minstens 2 referenties van soortgelijke opdrachten (raamovereenkomsten of opdrachten met opeenvolgende prestaties m.b.t. de aanleg van drinkwaterleidingen en -vertakkingen), uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar vóór de bekendmaking van deze raamovereenkomst; de lijst in kwestie bevat of moet zijn vergezeld van een volledige en nauwkeurige beschrijving van elk van de vermelde referenties; de inschrijver voegt voor elk van deze referenties een getuigschrift van goede uitvoering van de klant bij;
? een beschrijving van het personeel dat de kandidaat ter beschikking kan stellen om de raamovereenkomst uit te voeren; de rol, de bekwaamheden en de talenkennis van elk personeelslid moeten duidelijk naar voren komen. De kandidaat moet aantonen dat hij minstens volgend personeel ter beschikking kan stellen voor de uitvoering van de raamovereenkomst : 1 werfleider, 4 ploegbazen, 3 machinisten, 4 PE-lassers, 8 grondwerkers, 8 bestraters en 1 vrachtwagenbestuurder.
Gesteld dat de inschrijver een beroep doet op de capaciteiten van derden om aan te tonen dat hij de raamovereenkomst kan uitvoeren, moet hij absoluut bij zijn offerte voegen:
? het bewijs dat deze derde(n) zich niet in een situatie van uitsluiting bevindt (bevinden), in overeenstemming met de hierboven vermelde eisen;
? het bewijs dat deze derde(n) beschikt (beschikken) over de technische capaciteit om de opdracht uit te voeren, in overeenstemming met de hierboven vermelde eisen;
? een schriftelijke verbintenis van deze derde(n) om alle nodige middelen ter beschikking van de inschrijver te stellen.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Prix le plus bas.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 19/09/2016-11:00
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation: 19/09/2016-11:00
- Deze opdracht zal worden gegund in het kader van een vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking.
- Het kandidatuur- en offertedossier kan enkel elektronisch gebeuren via het platform e-Tendering
- Alle bijkomende informatie aangaande de elektronische overheidsopdrachten en hoe je hieraan in België kan deelnemen, is beschikbaar op de website van e-Procurement en meer bepaald de checklists voor ondernemingen (http://www.publicprocurement.be/sites/default/files/documents/chl_e-ten_openen-offertes_nl.pdf)
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:24/08/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA