AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel NV, 10-32 I-AM Area Center
Frankrijkstraat 85, BE-1060 Brussel
Contact: Blieck Marieke
Tél: +32 22248852 E-mail: marieke.blieck@infrabel.be
Adresse(s) internet: www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=243386https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-I.CE-57%2F54%2F1%2F16%2F032-F05
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
57/54/1/16/032 Schoonmaak van bureaus, sanitair en ramen in het Logistiek Centrum Infrastructuur te Brussel Klein-Eiland
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Services.
Lieu principal de prestation de services: Anderlecht
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
- het schoonmaken van de bureaus, gangen, trappen;
- de selectieve afhaling van de vuilniszakken;
- het schoonmaken van het sanitair (WC, douches, wasbakken,.)
- het schoonmaken van vensters.
II.1.8. Division en lots: Non.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
Een begeleid bezoek ter plaatse is verplicht en moet worden afgesproken. Zich wenden tot de ambtenaar
aangeduid in artikel 11 van het tweede deel (Algemene uitvoeringsregels).
Een attest van plaatsbezoek (zie bijlage 2) zal worden afgetekend door de vertegenwoordiger van Infrabel.
Infrabel wijst alle verantwoordelijkheid af indien er zich een ongeval zou voordoen tijdens deze bezichtiging ter
plaatse.
III.2.2. Capacité économique et financière:
- Een RSZ-attest overeenkomstig artikel 67 van het KB plaatsing van 16.07.2012.
- Een fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten overeenkomstig art. 68 van het KB plaatsing
van 16.07.2012, afgeleverd door de Algemene Administratie lnning en lnvorderingen, NOGA - Toren
A, 17o" verdieping, Koning Albert ll-laan 33 bus 43, 1030 Schaarbeek, tel. 021575.80.80, e-mail:
telemarc@minfin.fed.be, maximum 15 dagen voor de uiterste datum van indiening van de offertes.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Ouverte.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Prix le plus bas.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 03/10/2016-12:00
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
04/10/2016-10:00
IV.3.7. Modalités d'ouverture des offres:Date:
04/10/2016-10:00
Lieu: Infrabel NV, 10-32 I-AM Area Center, lokaal F07.24, Frankrijkstraat 85, 1060 Brussel
Personnes autorisées à assister à l'ouverture des offres: Openbare zitting
De totale uitvoeringstermijn is vastgesteld op 365 kalenderdagen.
De opdrachtdocumenten (bestek en bijlagen) zijn gratis te downloaden op : https://enot.publicprocurement.be.
Wij raden u ten stelligste aan om u te registreren, op die manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht bij
eventuele addenda, verbeteringsberichten, aanvullende informatie, enz.
Door zich kandidaat te stellen en/of door in te schrijven op de huidige opdracht, erkennen de kandidaten en
inschrijvers dat zij kennis hebben genomen van de gedragscode voor de leveranciers en aannemers van
Infrabel en verbinden zij zich ertoe om de bepalingen ervan na te leven. Deze gedragscode kan geraadpleegd
en gedownload worden op de site www.infrabel.be onder de rubriek "Leveranciers en aannemers".
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:22/08/2016