Ocmw Ukkel

Uitnodiging tot indienen offerte - Travaux de réaménagement du 3ième étage de l'Administration Centrale - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
Herinrichtingswerkzaamheden van de derde verdieping van het Centraal Bestuur van het OCMW van Ukkel
Plaats: Affaires Générales, chaussée d'Alsemberg, 860 te 1180 Ukkel


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Ukkel
Alsembergsesteenweg 860, BE-1180 Ukkel
Contact: De heer Vincent Ponet
Tel: +32 23707634 Fax: +32 23320486 E-mail: vincent.ponet@cpasuccle.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Travaux de réaménagement du 3ième étage de l'Administration Centrale - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Affaires Générales, chaussée d'Alsemberg, 860 te 1180 Ukkel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichtingswerkzaamheden van de derde verdieping van het Centraal Bestuur van het OCMW van Ukkel
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Par le seul fait de participer à la procédure de passation du marché, le soumissionnaire atteste qu'il ne se trouve pas dans un des cas d'exclusion visés aux §§ 1er et 2 de l'article 61 de l'arrêté royal du 15 juillet 2011 relatif à la passation des marchés publics dans les secteurs classiques.
* Conformément à l'article 60 §1 de l'arrêté royal du 15.07.2011, l'administration procèdera elle-même à la demande du document suivant et le consignera dans les documents du marché : Attestation délivrée par l'autorité compétente confirmant que le soumissionnaire est en règle quant à ses obligations relatives au paiement des cotisations de sécurité sociale, jusque et y compris l'avant-dernier trimestre civil écoulé par rapport à la date limite de réception des demandes de participation ou de réception des offres, conformément aux dispositions de la loi belge ou celles du pays où il est établi.
* Pour un soumissionnaire belge, le pouvoir adjudicateur vérifie le respect des obligations fiscales à l'égard du SPF Finances, sur base de l'attestation délivrée par ce dernier.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In overeenstemming met artikel 60 § 1 van het koninklijk besluit van 15.07.2011 zal het bestuur, enkel voor de Belgische inschrijver, het volgend document zelf opvragen en het in de documenten van de opdracht bewaren: Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is. Voor een buitenlandse inschrijver verwijzen naar artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15.07.2011.
* De inschrijver voegt bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* //
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
500.000,00 EUR /an
500.000,00 EUR /jaar
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Une liste des principaux travaux effectués au cours des cinq dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public ou privé et préciseront si elles ont été effectuées selon les règles de l'art et menées régulièrement à bonne fin. Cette liste est prouvée par des attestations émises ou contresignées par l'autorité compétente ou, lorsque le destinataire a été une personne privée par une attestation de celle-ci ou à défaut simplement par une déclaration de l'entrepreneur.
Exigences minimales : Une liste de minimum 10 chantiers exécutés au cours des cinq dernières années comprenant de travaux similaires à l'objet du marché d'une valeur minimale chacun de 300.000,00 EUR hors TVA.
Een lijst van de belangrijkste werken uitgevoerd de laatste vijf jaar waarin het bedrag, de data en de identificatiegegevens van de bouwheer, publiek of privaat, worden hernomen en dewelke conform de regels der kunst tot een goed einde werden volbracht. Deze lijst wordt bewezen door attesten opgesteld of tegengetekend door de bestellende overheid of de private bouwheer of bij gebreke hieraan, door een verklaring van de kandidaat prestatieverlener.
Minimale vereisten: een lijst van minimum 10 gelijkaardige werven met een minimale waarde van elk 300.000,00 EUR , B.T.W. niet inbegrepen, uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaren.
300.000,00 EUR par chantier
300.000,00 EUR per werf
Vereiste erkenning: D (Entreprises générales de bâtiments),
D (Bouwwerken), klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/9/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Storting
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/9/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Le soumissionnaire prendra contact avec le pouvoir adjudicateur afin d'organiser la date et heure de la visite obligatoire.
de inschrijver neemt contact op met de aanbestedende overheid teneinde datum en uur af te spreken
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/8/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA