Vzw Hotel- En Toerismeschool Spermalie

Uitnodiging tot indienen offerte - Renovatie keuken Stuvenberghe.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Hotel- en Toerismeschool Spermalie
Snaggaardstraat 15, BE-8000 Brugge
Contact: De heer Filiep Defraye
Tel: +32 50335219 Fax: +32 50339079 E-mail: info@spermalie.be
Internet adres(sen): http://www.spermalie.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Renovatie keuken Stuvenberghe - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: vzw Hotel en Toerismeschool Spermalie, Snaggaardstraat 15 te 8000 Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie keuken Stuvenberghe
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Enkel de offertes van de inschrijvers die voldoen aan de selectiecriteria worden in aanmerking genomen om deel te
nemen aan de toetsing van de offertes aan de gunningscriteria vermeld in dit bestek, voor zover de ingediende
offertes administratief en technisch regelmatig zijn.
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden,
zoals bedoeld in art. 61.
De buitenlandse inschrijver, alsook de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de
sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie, voegt bij zijn offerte een attest of een
verklaring volgens de bepalingen van art. 62 § 2.
Eveneens zal de aannemer uitgesloten worden, indien het Opdrachtgevend Bestuur volgende gevallen heeft
vastgesteld en aannemelijk kan maken:
- Begaan van een ernstige fout bij zijn beroepsuitoefening.
- Zich in ernstige mate schuldig gemaakt hebben aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken
van inlichting.
Bij de offerte dienen volgende documenten worden gevoegd :
- Een attest waaruit blijkt dat is voldaan aan de voorschriften inzake sociale zekerheid (art. 61 §2 n°5 en art.
62 uit KB PLAATSING). Daarenboven dient de aannemer op het ogenblik van het indienen van zijn offerte,
vrij te zijn van sociale schulden.
- De inschrijver moet in orde zijn met de betaling van de verschuldigde directe belastingen.
De Belgische inschrijver voegt bij zijn offerte een recent (maximum 6 maanden oud te rekenen vanaf de
datum van de opening van de offertes) attest 276C2 van de Administratie der Directe Belastingen, waaruit
blijkt dat hij in orde is met zijn verplichtingen ten overstaan van de voormelde administratie.
De buitenlandse inschrijver voegt bij zijn offerte een recent (maximum 6 maanden oud te rekenen vanaf de
datum van de opening van de offertes) attest of attesten uitgereikt door de administratie(s) die in zijn land
bevoegd is (zijn) voor het innen van de directe belastingen waarin vermeld staat de hij in orde is met zijn
verplichtingen ten overstaan van de voormelde administratie. Indien dit attest of deze attesten in zijn land
niet worden uitgereikt, volstaat een verklaring op eer gecertificeerd door een notaris of door een
gerechtelijke of overheidsinstantie van zijn land.
- De inschrijver moet in orde zijn met de betaling van de verschuldigde BTW.
De Belgische inschrijver voegt bij zijn offerte een recent (maximum 6 maanden oud te rekenen vanaf de
datum van de opening van de offertes) attest van de BTW-administratie, waaruit blijkt dat hij in orde is met
zijn verplichtingen ten overstaan van de voormelde administratie.
De buitenlandse inschrijver voegt bij zijn offerte een recent (maximum 6 maanden oud te rekenen vanaf de
datum van de opening van de offertes) attest uitgereikt door de administratie(s) die in zijn land bevoegd is
(zijn) voor het innen van de BTW (of van de taksen die in zijn land de BTW vervangen) waarin vermeld staat
de hij in orde is met zijn verplichtingen ten overstaan van de voormelde administratie. Indien dit attest of
deze attesten in zijn land niet worden uitgereikt, volstaat een verklaring op eer gecertificeerd door een
notaris of door een gerechtelijke of overheidsinstantie van zijn land."
- Een verklaring op eer van de dienstverlener waarin wordt gesteld dat hij niet veroordeeld is voor deelname
aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of witwassen van geld.
- Een attest van de rechtbank van koophandel of van een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land
van oorsprong of herkomst:
De inschrijver mag niet in één van de volgende gevallen verkeren:
- In staat van faillissement of van vereffening verkeren, zijn werkzaamheden hebben gestaakt of een
gerechtelijk akkoord hebben bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeren als gevolg
van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen.
- Aangifte hebben gedaan van zijn faillissement, een procedure van vereffening of een gerechtelijk
akkoord aanhangig hebben of een gelijkaardige procedure lopende hebben bestaande in de
nationale wetgevingen en reglementeringen.
De aanbestedende overheid vestigt de aandacht van de inschrijvers er op dat alle hierboven gevraagde attesten bij
de offerte dienen gevoegd te zijn.
De inschrijver kan ook gebruik maken van het Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).
Via dit document verklaart de inschrijver dat hij aan hoger vermelde regels voldoet.
De officiële documenten (getuigschriften, certificaten, verklaringen op eer, .) die deze zaken
bewijzen, dienen desgevallend niet meer toegevoegd te worden aan de offerte.
Pas wanneer de overheid beslist de opdracht te gunnen, zal de inschrijver aan wie de werken gegund
worden, de ondersteunende documenten moeten indienen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Vereiste erkenning
klasse 3
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver moet over de referenties aan leveringen beschikken die werden uitgevoerd tijdens de laatste 5
jaar: leveringen en plaatsing van bedrijfskeukens in diverse instellingen zoals scholen, rusthuizen, hospitalen of
banken en/of overheidsadministraties.
2. Personeelsbezetting
1. De leveringen worden aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheden zijn opgesteld en/of
goedgekeurd. Indien het gaat om leveringen aan privaatrechtelijke personen worden de leveringen
aangetoond door certificaten opgesteld door deze personen, of bij ontstentenis, door een verklaring van de
inschrijver.
2. De inschrijver moet over de volgende gemiddelde personeelsbezetting en de volgende omvang van het
kader tijdens de laatste drie jaren beschikken:
- vier medewerkers op administratief en/of kaderniveau (o.a. beheer, verkoop, administratie, technische
service etc.)
- 5 technische medewerkers die rechtstreeks instaan voor de levering, plaatsing en reparatie van het materiaal.
In dit verband voegt de inschrijver bij zijn offerte een verklaring inzake de gemiddelde personeelsbezetting en de
omvang van het kader van de laatste drie jaren.
Vereiste erkenning: T4 (Uitrustingen voor wasserijen en grote keukens), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 20
Criterium 3: De service na verkoop, de opleiding en de technische bijstand, Weging: 20
Criterium 4: De waarborg, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/9/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Bestek wordt gratis opgestuurd na contact met LMS architectenbureau
ARCHITECTENBUREAU LMS VERMEERSCH bvba
BEENHOUWERSSTRAAT 51 - 8000 BRUGGE
TEL. 050/33 20 43
FAX. 050/33 20 24
email: info@architectenvermeersch.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/9/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/8/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA