Federale Politie Dienst Procurement

Een raamovereenkomst (1 jaar) van leveringen voor de aankoop van vestiairekasten ten voordele van de Speciale Eenheden van de federale politie.
Zie punt 5.4 van het bestek


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Federale Politie Dienst Procurement
Kroonlaan, 145A, BE-1050 Brussel
Contact: Magali DE WEERDT
Tel: +32 25544294 Fax: +32 26426604 E-mail: drl.procurement@police.belgium.eu
Internet adres(sen): www.polsupport.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Een raamovereenkomst (1 jaar) van leveringen voor de aankoop van vestiairekasten ten voordele van de Speciale Eenheden van de federale politie.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Zie bestek punt 13.2
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Een raamovereenkomst (1 jaar) van leveringen voor de aankoop van vestiairekasten ten voordele van de Speciale Eenheden van de federale politie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie punt 5.4 van het bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek punten 8 en 9
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek punten 8 en 9
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek punten 8 en 9
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 35
Criterium 2: Uitrusting/opberging, Weging: 25
Criterium 3: Gebruik, Weging: 14
Criterium 4: Stevigheid, Weging: 8
Criterium 5: Kwaliteit, Weging: 8
Criterium 6: Leveringstermijn, Weging: 5
Criterium 7: Waarborg , Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/09/2016 - 14:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/09/2016 - 14:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/08/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA