AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
De VoorZorg - Socialistische Mutualiteit van de provincie Antwerpen
Sint-Bernardsesteenweg 200, BE-2020 Antwerpen
Contact: Van Hostauijen Tom Frans
Verantwoordelijke overheidsopdrachten
Tel: +32 32854283 E-mail: tom.vanhostauijen@devoorzorg.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=245276
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Binnen- en buitensignalisatie en bestickering wagenpark
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Verspreid over de provincie Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze overheidsopdracht heeft tot doel een raamovereenkomst tot stand te brengen die de aanbestedende overheid toelaat op afroep verschillende soorten signalisatie, gaande van folies, basches, lichtbakken etc. op te leveren en ter plaatse te installeren.
Perceel 4 heeft tot doel een raamovereenkomst tot stand te brengen die de aanbestedende overheid toelaat om op afroep de nodige bestickering te laten plaatsen op de daarvoor bestemde wagens.
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen: Perceel 1 "Buitensignalisatie lichtreclame" Perceel 2 "Buitensignalisaties folies" Perceel 3 "Binnensignalisatie (borden - vitrinekasten en klikkaders) ook noodsignalisatie"
Perceel 4 "Bestickering wagenpark"
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Buitensignalisatie lichtreclame
Korte beschrijving:
Installatie van lichtreclame aan onze kantoren
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: 22240.00 EUR .
Perceel 2: Buitensignalisatie folies
Korte beschrijving:
het voorzien van onze kantoren van diverse soorten folies
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: 47360.00 EUR .
Perceel 3: Binnensignalisatie (borden - vitrinekasten en klikkaders) ook noodsignalisatie
Korte beschrijving:
Het voorzien van onze kantoren van diverse soorten borden om locaties etc. te duiden
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: 22743.75 EUR .
Perceel 4: Bestickering wagenpark
Korte beschrijving:
Het voorzien van folies op diverse wagens en het eventuele herstellen van beschadigde folies etc.
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: 28300.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
De financiële waarde van deze raamovereenkomst wordt geraamd op ? 120.643,75. De inventaris bevat de vermoedelijke hoeveelheden
Geraamde waarde zonder BTW: 120643.75 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver mag zich niet bevinden in een van de volgende uitsluitingsgronden: 1° deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis van het Strafwetboek 2° omkoping als bedoeld in de artikelen 246 en 250 van het Strafwetboek 3° fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Europese Gemeenschappen, goedgekeurd door de wet van 17 februari 2002 4° witwassen van geld als bedoeld in artikel 5 van de wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financieel stelsel voor het witwassen van geld en de financiering van terrorisme Het bewijs dat de inschrijver zich niet in een van de gevallen vermeld in de punten 1° tot 4° kan worden gegeven door middel van een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of een overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat aan die eisen is voldaan. * De inschrijver moet voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid tot en met het voorlaatste burgerlijk kwartaal dat verstreken is ten opzichte van de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, in overeenstemming met de bepalingen van de Belgische wet of van het land waar de werknemers gevestigd zijn. De inschrijver bewijst dit aan de hand van een attest uitgereikt door de bevoegde instantie. * De kandidaat of de inschrijver moet voldaan hebben aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd. De inschrijver bewijst dit aan de hand van een attest.
De juridische situatie wordt één keer gecontroleerd, ongeacht voor welke percelen geboden wordt.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale jaarlijkse omzet tijdens de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De inschrijver toont aan dat hij per jaar een omzet van minstens 100.000 ? heeft gerealiseerd.
De economische en financiële draagkracht wordt één keer gecontroleerd, ongeacht voor welke percelen geboden wordt.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
minimum 2 referenties met betrekking tot gelijkaardige opdrachten tijdens de laatste drie jaar.
De technische bekwaamheid wordt per perceel geverifieerd. Per perceel waarvoor geboden wordt moeten dus 2 referenties opgeleverd worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/09/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/09/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/08/2016