KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Directie Vervoerinfrastructuur
Voorlopig Bewindstraat, 9-15, BE-1000 Brussel
Contact: Directie Vervoerinfrastructuur
Mevrouw AC Bauduin
Tel: +32 27390688 Fax: +32 27342020 E-mail: adjudications.beliris@mobilit.fgov.be - aanbestedingen.beliris@mobilit.fgov.be
Internet adres(sen):
www.beliris.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
4.1.35.4. Werken betreffende de herinrichting van de openbare ruimtes in het kader van het wijkcontract "Fontainas" te Sint-Gillis - Opdracht van werken - Open aanbesteding
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De samengevoegde opdracht betreft enerzijds de herinrichting van de Vorstsesteenweg, Jacques Francksquare, Fontainasstraat, Vlogaertstraat en Heldenplein in het kader van het Wijkcontract Fontainas (deel ten laste van de Directie Vervoerinfrastructuur), en anderzijds de herinrichting van de Hallepoortlaan en de César de Paepestraat (deel ten laste van Brussel Mobiliteit), beiden op het grondgebied van de gemeente Sint-Gillis.
Naast het feit dat de aannemer zijn werf zal moeten beheren rekening houdend met de toegankelijkheid voor voetgangers, wordt hij erop attent gemaakt, dat al het gebruikte werfmaterieel zal moeten aangepast worden aan de kwetsbaarheid van de site en dient goedgekeurd te worden door de leidend ambtenaar. De aannemer dient de bijlage 1 van de stedenbouwkundige vergunning betreffende de werf na te leven.
Voor meer informatie gelieve het bijzonder bestek te willen raadplegen dat gratis online beschikbaar is op de website https://enot.publicprocurement.be.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten (behalve voor een DAS) of een beschrijvend document Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten Datum:
In plaats van: 11/08/2016 - 11:00
Te lezen: 31/08/2016 - 11:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum:
In plaats van: 12/08/2016 - 11:00
Te lezen: 01/09/2016 - 11:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend Datum:
In plaats van: 12/08/2016 - 11:00
Te lezen: 01/09/2016 - 11:00
VI.4. OVERIGE NADERE INLICHTINGEN:
De inschrijvers dienen kennis te nemen van terechtwijzend bericht nr 2.
Het terechtwijzend bericht ('Erratum 2_Avis rectificatif 2_Terechtwijzend bericht 2.pdf') is gratis online beschikbaar op de website https://enot.publicprocurement.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/08/2016