Infrabel - Directie Build

TR 101334 - Lijn 161 : Watermaal - Louvain-La-Neuve: Omleiding Hoeilaart + Groenendaal
TR 101334 - De opdracht bestaat hoofdzakelijk uit de omleiding van het treinverkeer van de sporen A en B van L161 t.h.v. Groenendaal (KP15.5 - KP16.2) en Hoeilaart (KP16.5 - KP18.2).
De spoorwerken bestaan uit de aanleg van de nieuwe sporen tA en tB. In...
Zie II.1.5).
Plaats: Hoeilaart -Groenendael


AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel - Directie Build
Marcel Broodthaersplein 2, BE-1060 Brussel
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Adresse(s) internet: www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=244829https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=244829https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-Build-TR+101334-F05
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
TR 101334 - Lijn 161 : Watermaal - Louvain-La-Neuve: Omleiding Hoeilaart + Groenendaal
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Travaux.
Lieu principal d'exécution: Hoeilaart -Groenendael
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
TR 101334 - De opdracht bestaat hoofdzakelijk uit de omleiding van het treinverkeer van de sporen A en B van L161 t.h.v. Groenendaal (KP15.5 - KP16.2) en Hoeilaart (KP16.5 - KP18.2).
De spoorwerken bestaan uit de aanleg van de nieuwe sporen tA en tB. In werkweekends wordt telkens, spoor per spoor en locatie per locatie, omgeschakeld op deze nieuwe sporen door verschuiving spoor en realisatie aansluitingen, waarna de oude sporen opgebroken kunnen worden. Te Hoeilaart wordt een tijdelijke werkaansluiting aangelegd naar tA, en zal het oude spoor A dienst doen als het nieuwe spoor tB.
De bovenleidingswerken bestaan uit de overname van de bovenleiding van de oude, bestaande constructies op de nieuwe GEN-portieken, waarna de oude constructies afgebroken kunnen worden. Er zijn nieuwe afrollen voorzien voor de bovenleidingen van tA en tB, opgehangen aan de GEN-portieken. Deze nieuwe afrollen lopen door tot in de zones van de bestaande sporen. In de werkweekends vindt de omschakeling van de oude op de nieuwe bovenleiding plaats, tegelijk met de spoorwerken.
In bepaalde zones dienen nog beddingswerken (onder andere aanleg onderlaag) en werken hydraulica (onder andere reiniging bestaande hydraulische caissons) uitgevoerd te worden.
II.1.8. Division en lots: Non.
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
II.2.1. Quantité ou étendue globale:
Zie II.1.5).
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de onder-categorie H2, klasse 6 of categorie H, klasse 6.
- Certificaat van "Quality Management System", volgens de normen EN ISO 9001:2000 of 2008.
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte.
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte en waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
III.2.3. Capacité technique:
Klasse: 6, Onder-categorie: H2 of Klasse: 6, Categorie: H
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Ouverte.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Prix le plus bas.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 26/09/2016-10:30
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation: 26/09/2016-10:30
IV.3.7. Modalités d'ouverture des offres:Date: 26/09/2016-10:30
Het bestek, de plannen en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden, op het adres vermeld bij "Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 31/08/2016. De plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van het kopersprofiel.
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:09/08/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA