Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.51

Raamcontract voor de installaties van toegangscontrole, tijdsregistratie en elektronische sleutelkasten gedurende een periode van 4 jaar + 1 + 1 jaar en het preventieve alsook het correctieve onderhoud gedurende een periode van 14 jaar + 1 + 1 jaar voo...


AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: DRUEZ David
Tél: +32 25263599 E-mail: david.druez@infrabel.be
Adresse(s) internet: www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=238714https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-0000387482.-F05&userType=SUPPLIER&language=fr
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Raamcontract voor de installaties van toegangscontrole, tijdsregistratie en elektronische sleutelkasten gedurende een periode van 4 jaar + 1 + 1 jaar en het preventieve alsook het correctieve onderhoud gedurende een periode van 14 jaar + 1 + 1 jaar voor de strategische en kritische gebouwen bij Infrabel.
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Fournitures.
Lieu principal de livraison de fournitures: Brussel
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Dit project (raamcontract) omvat :
1) Studie, levering en installatie van systemen voor toegangscontrole, voor tijdsregistratie en van elektronische sleutelkasten voor de strategische en kritische infrastructuur en gebouwen bij Infrabel voor een periode van 4 jaar + 1 + 1 jaar.
Dit contract omvat eveneens de vervanging van verouderde systemen voor toegangscontrole, voor tijdsregistratie en elektronische sleutelkasten bij Infrabel.
Het leveren, installeren en ondersteunen van de nodige beheersplatformen voor deze installaties alsook de ontwikkelingen die nodig zijn om met andere platformen te kunnen communiceren.
De opleidingen voor het technische intern personeel van I-ICT, georganiseerd in verschillende modules, voor de profielen "Gebruikers", "Beheerders", "Techniekers" en "Securityexperten" voor de configuratie van de systemen en het beheer ervan.
2) Het jaarlijks preventief en correctief onderhoud van deze installaties alsook het onderhoud van de geleverde software en interfaces gedurende een periode van 14 jaar + 1 + 1 jaar (correctief onderhoud van bij het begin van het contract en preventief onderhoud vanaf 1 jaar na installatiedatum).
II.1.8. Division en lots: Non.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend
en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend
dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één
van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. De Aanbestedende
Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de Inschrijver zich niet bevindt in één van de
uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. Conform art 13 van het
KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te
vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld
onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de
vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het
voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot
deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft
aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij
gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten :
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale
zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling
der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij
gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder
ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder ede
of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document
afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord.
III.2.2. Capacité économique et financière:
De kandidaat voegt bij zijn kandidatuur de omzet van het laatste boekjaar waarin staat dat het groter is dan of gelijk aan 10 miljoen euro.
III.2.3. Capacité technique:
1. De kandidaat moet over voldoende capaciteit en competenties beschikken om de prestaties van deze aanneming te kunnen realiseren en moet dit in zijn kandidatuur aantonen aan de hand van drie gelijkaardige projecten, gerealiseerd na 2012 bij andere klanten. De kandidaat zal per project een beschrijving geven van maximum 2 bladzijden voor de prestaties die gerealiseerd werden met betrekking tot installaties die ten minste 150 apparaten van diverse aard telden. Voor tenminste één van de drie voorgestelde projecten zullen de uitrustingen verspreid zijn over het volledig Belgisch grondgebied;
2. De kanditaat moet in staat zijn om de prestaties van deze aanneming te kunnen uitvoeren om 5 werven simultaan te kunnen uitvoeren, verspreid over het volledig Belgish grondgebied, tijdens de projectfase;
3. Voor het correctieve onderhoud moeten de kandidaat en hun onderaannemers over 7d/7 24u/24 NL/FR een permanentie en helpdesk beschikken die toelaat onmiddellijk te kunnen tussenkomen ter plaatse om het probleem op te lossen.
4. De kandidaat en/of de eventuele onderaannemers die instaan voor het onderhoud van tourniquets - speedgates - dienstdeuren slagbomen - sleutelkasten of softwareapplicaties dienen eveneens over een wachtdienst t.t.z. 7d/7 24u/24 NL/FR te beschikken tenzij de kandidaat over voldoende compententies beschikt voor een onmiddellijke oplossing .
Deze gegevens en bijkomend bewijs moeten vermeld worden bij het indienen van de kandidatuur.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés dans le cahier des charges, dans l'invitation à soumissionner ou à négocier ou encore dans le document descriptif.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 12/09/2016-12:00
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation: 12/09/2016-12:00
Het lastenboek wordt pas toegestuurd na een positieve evaluatie van de kandidatuur. Gelieve uw kandidatuur
zowel elektronisch (via e-mail), als op papier (2 exemplaren) te bezorgen.
De datum onder punt IV.3.3) is niet van toepassing.
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:08/08/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA