Gemeente Sint-joost-ten-node

Uitnodiging tot indienen offerte - Odracht van werken voor de vervanging van de parlofonie et de beveiling van de voordeur voor de volgende gebouwen : 105, 109 en 133, Twee Kerkenstraat, 1 Pacificatiestraat, 1en 2 Poststraat, 1cb Merinosstraat, 57 Sint Franciscusstraat, 1 J.Dekeynstraat en 13-15 A.Lynenstraat (parking). - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
Odracht van werken voor de vervanging van de parlofonie et de beveiling van de voordeur voor de volgende gebouwen : 105, 109 en 133, Twee Kerkenstraat, 1 Pacificatiestraat, 1en 2 Poststraat, 1cb Merinosstraat, 57 Sint Franciscusstraat, 1 J.Dekeynstraat en 13-15 A.Lynenstraat (parking).
Plaats: Gemeetelijke eigendommen Verschillende flatgebouwen, 1210 Sint-Joost-ten-Node


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Joost-ten-Node
Sterrenkundenlaan 13, BE-1210 Sint-Joost-ten-Node
Contact: Mevrouw Aline Louckx
Tel: +32 22202804 Fax: +32 22202502 E-mail: alouckx@stjosse.irisnet.be
Internet adres(sen): www.stjosse.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Odracht van werken voor de vervanging van de parlofonie et de beveiling van de voordeur voor de volgende gebouwen : 105, 109 en 133, Twee Kerkenstraat, 1 Pacificatiestraat, 1en 2 Poststraat, 1cb Merinosstraat, 57 Sint Franciscusstraat, 1 J.Dekeynstraat en 13-15 A.Lynenstraat (parking). - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeetelijke eigendommen Verschillende flatgebouwen, 1210 Sint-Joost-ten-Node
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Odracht van werken voor de vervanging van de parlofonie et de beveiling van de voordeur voor de volgende gebouwen : 105, 109 en 133, Twee Kerkenstraat, 1 Pacificatiestraat, 1en 2 Poststraat, 1cb Merinosstraat, 57 Sint Franciscusstraat, 1 J.Dekeynstraat en 13-15 A.Lynenstraat (parking).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In navolging van artikel 60 & 63 van het KB van 15 juli 2011, dient belgische inschrijver geen RSZ attest et geen attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beropmastige fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De financiële en economische capaciteit zal verantwoord worden door een verklaring betreffende het globale omzetcijfer en het omzetcijfer per werftype (Installatie van intercom-systement voor elektronische badge - Installatie van bewakingcamera's) gedurende de drie laatste boekjaren.
Globaal ZC van het bedrijf : 2.000.000 EUR
ZC onderwerp van de opdracht : 500.000 EUR
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste werken uit de afgelopen vijf jaar in de gebieden deel makend van de opdracht (Installatie van intercom-systement voor elektronische badge - Installatie van bewakingcamera's). Deze lijst wordt ondersteund door verklaring en die goede uitvoering des werken bewijzen.
3 realisaties op het gebied van de opdracht + goede uitvoering bewijzen (certificaten).
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Het bedrag van de offerte
Criterium 2: De technische kwaliteit van het gebruikte materiaal, bewezen aan de hand van technische fiches in bijlage.
Criterium 3: Het verbeteren van de uitvoeringstermijn, verantwoord door een planning
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/9/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Administratieve bepalingen, technische bepalingen, inschrijvingsformulair,Samenvattende meets
Het aanbestedingsblad kan via de http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1662/EM/2015 -band geraadpleegd worden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/9/2016 - 16:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Voor het bezoek van de plaats, kunt u een afspraak met M. Charles Morbée (02 220 28 66 - cmorbee@stjosse.irisnet.be) nemen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/8/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA