Ocmw Sint-agatha-berchem

Uitnodiging tot indienen offerte - Renovatie en transformatie van het gebouw aan de Soldatenstraat, 69 tot collectieve huisvesting en 1 studio - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
Renovatie en transformatie van het gebouw aan de Soldatenstraat, 69 tot collectieve huisvesting en 1 studio zoals voorzien in de technische bepalingen van het huidige bestek.
Plaats: Gebouw "Soldatenstraat", Soldatenstraat, 69 te 1082 Sint-Agatha-Berchem


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Sint-Agatha-Berchem
De Selliers de Moranville 91, BE-1082 Sint-Agatha-Berchem
Contact: De heer Raymond Geysenbergh
Tel: +32 24821616 E-mail: rgeysenbergh@cpas-ocmwberchem.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Renovatie en transformatie van het gebouw aan de Soldatenstraat, 69 tot collectieve huisvesting en 1 studio - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gebouw "Soldatenstraat", Soldatenstraat, 69 te 1082 Sint-Agatha-Berchem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie en transformatie van het gebouw aan de Soldatenstraat, 69 tot collectieve huisvesting en 1 studio zoals voorzien in de technische bepalingen van het huidige bestek.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
Het attest waarvan sprake zal door de Aanbestedende Overheid aangevraagd worden door electronische middelen "digiflow".
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
Het attest waarvan sprake zal door de Aanbestedende Overheid aangevraagd worden door electronische middelen "digiflow".
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Het minimaal vereiste niveau is :
Uit die lijst licht de inschrijver wat betreft de gelijkaardigheid van de werken 2 pertinente referenties toe (volledige bouw of renovatie van een gebouw met een waarde van EUR 250.000,00 (excl. btw) voor elk van de referenties).
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 100
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 5/9/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bijzonder bestek is beschikbaar bij de ontwerper BRU-ARCH, M. Daniel Coussens, Architekt - Tel.: 02/465.58.16 - Gsm:0475.73.41.62 - Mail: dc@bru-arch.be op afspraak
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/9/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver zal contact opnemen met :
BRU-ARCH
Koning Albertlaan 187
1082 Brussel
De Heer Daniel COUSSENS
Tel : 02/465.58.16
0475/73.41.62
dc@bru-arch.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/8/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA