Sint-annendael Grauwzusters Vzw

Raamcontract schilderwerken.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Annendael Grauwzusters vzw
Vestenstraat 1, BE-3290 Diest
Contact: Palmaerts Anja Paula
Tel: +32 13380523 E-mail: anja.palmaerts@sad.be
Internet adres(sen): www.sad.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract schilderwerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diest, Scherpenheuvel, Aarschot
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamcontract schilderwerken.
Het doel van deze procedure is het aanstellen van aannemers voor schilderwerken en het plaatsen van vloerbekleding d.m.v. raamovereenkomsten.
Naast schilderwerken wordt er ook prijs gevraagd voor het plaatsen van wandbekleding en soepele vloerbekledingen in linoleum, PVC en tapijt.
Het aantal deelopdrachten dat jaarlijks binnen de raamovereenkomst gegund zal worden is niet op voorhand vast te stellen.
Door het sluiten van raamovereenkomsten kan VZW SAD concrete opdrachten voor schilderwerken bestellen op basis van deelopdrachten, inspelend op de evolutie en de behoeften (=op afroep). Per uit te voeren deelopdracht wordt een werkorder opgemaakt.
De samenwerking tussen de partijen is niet exclusief. VZW SAD behoudt het recht om andere schildersfirma's aan te stellen, zonder dat de aangestelde schildersfirma op grond daarvan aanspraak zouden kunnen maken op enige schadevergoeding.
Plaats van uitvoering:
 Sint-Annendael, Vestenstraat 1, 3290 Diest
 Sint-Augustinus, Fabiolalaan z/n, 3290 Diest
 Ster der Zee, Prins Alexanderstraat 55, 3270 Scherpenheuvel
 Beschut Wonen De Linde, te Diest en te Aarschot
De opdracht kan 3 keer verlengd worden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: N/A, Categorie: D13, D25
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Plan van aanpak, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/09/2016 - 09:30
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/09/2016 - 09:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
zie bestek
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/08/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA