AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Bornem
Hingenesteenweg 13, BE-2880 Bornem
Contact: De heer Openbare Werken
Tel: +32 38906920 Fax: +32 38906929 E-mail: werken@bornem.be
Internet adres(sen): www.bornem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud gemeentewegen - Raamovereenkomst 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bornem grondgebied, Bornem te 2880 Bornem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht behelst vooral de aanpassingen en verbeteringen aan wegen en pleinen van het patrimonium van de gemeente Bornem en het uitvoeren van algemene onderhoudswerken aan deze gemeentelijke wegen.
In hoofdzaak omvat het volgende werken(niet limitatief en niet in volgorde):
- rooien van bomen en beplanting;
- opbraakwerken;
- aanleggen van rioleringen(in mindere mate);
- aanleggen van funderingen;
- aanleggen van rijwegverharding in betonstraatstenen, gebakken straatstenen, keien, mozaïekkeien, dolomiet en bitumineuze mengsels, betonwegen;
- aanleggen van kantstroken;
- plaatsen van trottoirbanden;
- plaatsen van straatkolken;
- geschikt maken met aanvullingsmateriaal van de ondergrond;
- maken van voetpaden en opritten(openbaar terrein);
- signalisatie;
- alle verrichtingen nodig voor het uitvoeren van deze werken;
- .
Het totaal bedrag van de uit te voeren werken is afhankelijk van de behoeften van het opdrachtgevend bestuur, dat er zich toe verbindt op jaarbasis werken te bestellen voor een nominaal bedrag van 150.000,00 EUR inclusief BTW.
Indien dit niet gebeurt kan de aannemer op geen enkele wijze aanspraak maken op enige vergoeding of op aanpassing van zijn eenheidsprijzen.
De werken worden uitgevoerd op secundaire en/of lokale wegen (Bouwklasse B7 en B8).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring. Daaronder wordt verstaan een verklaring van de bank over de toestand van de inschrijver ten opzichte van de bijzondere eisen van de opdracht, waarbij de bank verklaart dat de cliënt de financiële capaciteit heeft om dergelijke contracten uit te voeren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning van aannemers (categorie en klasse): C (Wegenbouwkundige werken) , Klasse 2
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken) , Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/9/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 10.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Verzendkosten : EUR 10,00
Bestek, invulformulieren en meetstaat digitaal beschikbaar op eenvoudig verzoek per e-mail op het adres werken@bornem.be
Bestek in papiervorm enkel verkrijgbaar na storting van 20 EURO via een overschrijving op rekeningnummer BE69 0910 1131 5178 met vermelding van het leveringsadres. Aanvragen voor bestek in papiervorm kunnen slechts toekomen tot 21 september 2016. Alle documenten zijn wel digitaal beschikbaar tot 26 september 2016 - 12u00.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/9/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
28/9/2016 - 14:00
Plaats: Gemeentehuis, vergaderzaal gelijkvloers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/7/2016