Poolsecretariaat

Oproep tot kandidaatstelling - Ondersteuning aan de voorbereiding en uitvoering van de BELARE-campagnes op het Prinses Elisabeth Station voor rekening van het Poolsecretariaat (Onderhandelingsprocedure met bekendmaking).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Poolsecretariaat
Louizalaan 231, BE-1050 Brussel
Contact: Touzani Rachid
De heer Rachid Touzani
Tel: +32 22383574 Fax: +32 22305912 E-mail: Touz@belspo.be
Internet adres(sen): www.Bpolar.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot kandidaatstelling - Ondersteuning aan de voorbereiding en uitvoering van de BELARE-campagnes op het Prinses Elisabeth Station voor rekening van het Poolsecretariaat (Onderhandelingsprocedure met bekendmaking)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Antarctica, Prinses Elisabeth Station
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
1. Raadgeving over/ondersteuning aan de organisatie, de voorbereiding en de uitvoering van de BELARE-campagnes en het beheer van het Prinses Elisabeth Station (en het materiaal ervan). Raadgeving en ondersteuning van de organisatie, de voorbereiding en de uitvoering van de BELARE-campagnes, maar ook van de ontwikkeling en werking, in ruime zin, van het station en de apparatuur ervan.
2. Het beheer van het Prinses Elisabeth Station & de materialen/uitrusting ervan (Systemen (Energiesysteem, Energiecontrole, Watersysteem, ICT, Satcom, Radio communicatie, Luchtbehandelingssysteem, Brand beveiligheidssysteem, constructie, Mechanisch park)). De evaluatie, planning, het ontwerpen en de uitvoering van alle nodige taken voor de optimale werking en gebruik van het Prinses Elisabeth Station en de uitrusting ervan in de ruimste zin van het woord. De taken bestaan erin het station integraal te bedienen (van de besturing tot het afvalbeheer) en de uitrusting ervan in ruime zin, alle onderhoudswerkzaamheden en alle nodige herstellingen uit te voeren (correctief onderhoud (palliatief onderhoud, curatief onderhoud), preventief onderhoud (systematisch (bewaking van de condities, onderhoud op basis van voorspellingen)), op verbetering gericht onderhoud). Met een minimale impact op het milieu zullen deze werken het mogelijk maken om de duurzaamheid van het station en de uitrusting ervan in ruime zin te verzekeren, projecten uit te voeren en een kwalitatieve, "geconnecteerde" en beveiligde huisvesting te garanderen voor alle bezoekers.
3. Technische ondersteuning van wetenschappelijke projecten in Antarctica, in het kader van de BELARE-campagnes. Deze ondersteuning kan ook plaatsvinden buiten de "veldcampagnes".
4. Het beheer en de bewaking vanop afstand van het Prinses Elisabeth Station (via satelliet). Evaluatie, controle, interventies/correcties/onderhoud/reparaties, adviezen en planning, via de satellietverbinding.
5. De aankoop en de levering van de uitrusting en het materiaal voor de uitvoering van de taken 1), 2), 3) en 4), maar ook bepaalde cruciale bevoorradingen voor de BELARE-campagnes. Deze rubriek bevat eveneens taken zoals het voorraadbeheer, de verpakking en het transport in de ruimste zin van het woord van de desbetreffende materialen en uitrusting.
Elk jaar en gedurende 4 jaar zal de inschrijver de optimale werking van het Prinses Elisabeth Station moeten garanderen en zal die alle nodige ondersteuning moeten voorzien voor de uitvoering van de BELARE-zendingen.
De bovenstaande diensten worden in de bijlage omschreven.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 991936.00 en 1198347.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie pagina's 6 en 7 van het bijgevoegd document
"Aankondiging van de opdracht BPS -NL"
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie pagina 7 van het bijgevoegd document
"Aankondiging van de opdracht BPS -NL"
zie pagina 7 van het bijgevoegd document
"Aankondiging van de opdracht BPS -NL"
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie pagina's 7,8,9 en 10 van het bijgevoegd document
"Aankondiging van de opdracht BPS -NL"
zie pagina's 9 en 10 van het bijgevoegd document
"Aankondiging van de opdracht BPS -NL"
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure:
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs berekend op jaarbasis , Weging: 30
Criterium 2: kwaliteit van de teams voorgesteld voor de uitvoering van de opdracht , Weging: 10
Criterium 3: Operationele visie op 4 jaar , Weging: 20
Criterium 4: Organisatorische voorstellen, Weging: 10
Criterium 5: Gedetailleerd operationeel actieplan jaar 1, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/08/2016 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/08/2016 - 00:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
- Zie document "Aankondiging van de opdracht BPS -NL"
- Andere categorieën van diensten: 11(Advies inzake bedrijfsvoering en beheer en aanverwante
diensten), 12(Diensten van architecten; diensten van ingenieurs en geïntegreerde
diensten van ingenieurs bij kant-en-klaar opgeleverde
projecten; diensten in verband met stedenbouw en
landschapsarchitectuur; diensten in verband met aanverwante
wetenschappelijke en technische adviezen; diensten
voor keuring en controle).
-De aanbestedende dienst nodigt maximum 3 geselecteerde kandidaten uit om een offerte in te dienen. (art. 58, §3 KB 15 juli 2011). Alleen de geselecteerde kandidaten ontvangen gelijktijdig het bijzondere bestek (art. 50, KB 15 juli 2011).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/07/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA