AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel - Directie Build
Marcel Broodthaersplein 2, BE-1060 Brussel
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Adresse(s) internet: www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=243602https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=243602https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-Build-TR101347-F05
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
TR101347:Aanlsuiting bovenleidingen onderstations van Ottignies en van Genval
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Travaux.
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Deze opdracht omvat in hoofdzaak de kabelwerken voor de aansluiting van de nieuwe tractie-onderstations van Ottignies en Genval op de bestaande bovenleidingschakelaars.
Voor de kabelwerken omvatten ze hoofdzakelijk:
-plaatsing van sleuven, ingegraven buizen en kabelbruggen;
-plaatsing en aansluiting van 3 kV-kabels tussen de onderstations en de bovenleidingen;
-plaatsing en aansluiting van de LS-kabels voor de afstandsbediening van de schakelaars;
-levering en plaatsing van SK ter hoogte van de aansluitingen (enkel in Genval);
-doorsteek onder weg die toebehoort aan Infrabel (enkel in Ottignies);
-plaatsing en aansluiting van terugstroomkabels tussen de sporen en het tractie-onderstation;
-plaatsing en aansluiting van aardingskabels van de bovenleiding tussen de bovenleidingspalen en het onderstation.
II.1.8. Division en lots: Non.
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
II.2.1. Quantité ou étendue globale:
Zie II.1.5).
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de ondercategorie P2, klasse 4 of in een klasse overeenkomstig het totale offertebedrag;
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte.
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte en waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
III.2.3. Capacité technique:
De inschrijver dient het bewijs te leveren dat hij gedurende de laatste 5 jaren voor een minimum gecumuleerde waarde van ? 500.000 gelijkaardige werken uitgevoerd heeft in spooromgeving.
Hij voegt een precieze beschrijving en de waarde van deze werken bij zijn offerte. In geval van een Tijdelijke Handelsvennootschap vermeldt hij het percentage van de werken die hij zelf heeft uitgevoerd en enkel dit bedrag zal in aanmerking genomen worden bij de berekening van de gecumuleerde waarde.
Meer details: zie artikel 63§1 van deel 1 van het bestek.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Prix le plus bas.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 29/08/2016-12:00
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
29/08/2016-12:00
Het bestek, de plannen en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden op het adres vermeld bij "Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 16 augustus 2016 in de namiddag/ de plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van het kopersprofiel.
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:25/07/2016