AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Federale Politie Dienst Procurement
Kroonlaan, 145A, BE-1050 Brussel
Contact: Depré Bastiaan Jan
Tel: +32 26426631 Fax: +32 26426604 E-mail: drl.procurement@police.belgium.eu
Internet adres(sen): www.polsupport.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Een overeenkomst van diensten voor de aankoop van een cargoscanner met inbegrip van een full omnium onderhouds- en herstellingscontract ten voordele van de Federale Politie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Zie bestek punt 13
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Een overeenkomst van diensten voor de aankoop van een cargoscanner met inbegrip van een full omnium onderhouds- en herstellingscontract ten voordele van de Federale Politie
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie bestek punt 5.5
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek punten 8 en 9
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek punten 8 en 9
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek punten 8 en 9
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 35
Criterium 2: Scanning, Weging: 37
Criterium 3: Voertuig , Weging: 5
Criterium 4: Inplaatsstelling, Weging: 5
Criterium 5: Werkruimte , Weging: 5
Criterium 6: Veiligheid , Weging: 5
Criterium 7: Informatica, Weging: 5
Criterium 8: Waarborg tegen corrosie, Weging: 3
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/10/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
05/10/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
05/10/2016 - 10:00
Plaats: Zie bestek punt 10.8.3
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voorafgaande informatievergadering zie bestek punt 10.12
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/07/2016