Brussels Instituut Voor Milieubeheer

Tentoonstelling in de BEL-ruimte van Leefmilieu Brussel
/


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Instituut voor Milieubeheer
Havenlaan 86C/3000, BE-1000 Brussel
Contact: Mevrouw Julie Hairson
Tel: +32 27757929 E-mail: jhairson@environnement.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Tentoonstelling in de BEL-ruimte van Leefmilieu Brussel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Tentoonstelling in de BEL-ruimte van Leefmilieu Brussel
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Scenografisch ontwerp
Korte beschrijving:
Scenografisch ontwerp
Perceel 2: Audiovisueel materiaal
Korte beschrijving:
Audiovisueel materiaal
Perceel 3: Fotograaf
Korte beschrijving:
Fotograaf
Perceel 4: Audiovisuele productie
Korte beschrijving:
Audiovisuele productie
Perceel 5: Interactieve voorzieningen
Korte beschrijving:
Interactieve voorzieningen
Perceel 6: Visuele gevels
Korte beschrijving:
Visuele gevels
Perceel 7: Digitale strategie
Korte beschrijving:
Digitale strategie
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
/
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. De buitenlandse inschrijvers voegen bij hun offerte een attest toe dat aangeeft dat ze overeenkomstig de wettelijke bepalingen betreffende de sociale zekerheid in het land waarin ze zijn ingeschreven handelen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte geen attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. De buitenlandse inschrijvers voegen bij hun offerte een attest toe dat aangeeft dat ze overeenkomstig de wettelijke bepalingen betreffende de professionele fiscale wetgeving in het land waarin ze zijn ingeschreven handelen. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Indien van toepassing, een attest overgemaakt door het RSVZ waaruit blijkt dat de kandidaat of inschrijver voldaan heeft aan de betaling van zijn bijdragen inzake sociale zekerheid van de zelfstandigen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
- Perceel 1: De globale omzet moet elk jaar minimum 500.000 EUR excl. BTW bedragen (voor de laatste 3 jaar);
- Perceel 2: De globale omzet moet elk jaar minimum 250.000 EUR excl. BTW bedragen (voor de laatste 3 jaar);
- Perceel 3: De globale omzet moet elk jaar minimum 50.000 EUR excl. BTW bedragen (voor de laatste 3 jaar);
- Perceel 4: De globale omzet moet elk jaar minimum 150.000 EUR excl. BTW bedragen (voor de laatste 3 jaar);
- Perceel 5: De globale omzet moet elk jaar minimum 150.000 EUR excl. BTW bedragen (voor de laatste 3 jaar);
- Perceel 6: De globale omzet moet elk jaar minimum 50.000 EUR excl. BTW bedragen (voor de laatste 3 jaar);
- Perceel 7: De globale omzet moet elk jaar minimum 100.000 EUR excl. BTW bedragen (voor de laatste 3 jaar).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
- Perceel 1: In de loop van laatste 3 jaar heeft de inschrijver minstens twee opdrachten van museografische tentoonstelling uitgevoerd, elk voor een minimumbedrag van 500.000 EUR excl. BTW;
- Perceel 2: In de loop van laatste 3 jaar heeft de inschrijver minstens twee opdrachten van levering van audiovisueel materiaal uitgevoerd, elk voor een minimumbedrag van 100.000 EUR excl. BTW;
- Perceel 3: In de loop van laatste 3 jaar heeft de inschrijver minstens twee opdrachten van uitvoering van foto's bestemd voor een educatief of cultureel project uitgevoerd, elk voor een minimumbedrag van 20.000 EUR excl. BTW;
- Perceel 4: In de loop van laatste 3 jaar heeft de inschrijver minstens twee opdrachten van uitvoering van audiovisuele productie bestemd voor een educatief of cultureel project uitgevoerd, elk voor een minimumbedrag van 50.000 EUR excl. BTW;
- Perceel 5: In de loop van laatste 3 jaar heeft de inschrijver minstens twee opdrachten van uitvoering van interactieve voorzieningen bestemd voor een museografisch project uitgevoerd, elk voor een minimumbedrag van 50.000 EUR excl. BTW;;
- Perceel 6: In de loop van laatste 3 jaar heeft de inschrijver minstens twee opdrachten van aangepast werk uitgevoerd, elk voor een minimumbedrag van 25.000 EUR excl. BTW;
- Perceel 7: In de loop van laatste 3 jaar heeft de inschrijver minstens twee opdrachten van digitale ontwikkeling bestemd voor een educatief of cultureel project uitgevoerd, elk voor een minimumbedrag van 50.000 EUR excl. BTW;
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Methodologische nota (maximum 10 bladzijden) , Weging: 20
Criterium 3: Technische verhandeling , Weging: 20
Criterium 4: Gedetailleerde planning van de opdrachten , Weging: 10
Criterium 5: Nota (maximum 2 bladzijden) die het plan voor afvalbeheer beschrijft , Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 5/9/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 6/9/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 6/9/2016 - 11:00
Plaats: Zaal Salamandra, 2de verdieping, Havenlaan, 86c/3000, 1000 Brussels
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Sur base de l'article 22, §1er de la loi du 15/06/2006, le lot 6 est réservé aux ateliers protégés
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/7/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA