AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
NMBS-Procurement & Investments
Hallepoortlaan 40, BE-1060 Brussel
Contact: 10-14 B-PI.013
Frederik D'Hont
Tél: +32 25288346 Fax: +32 25282099 E-mail: frederik.dhont@b-rail.be
Adresse(s) internet: www.B-rail.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=243218
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
C9B/0000320497 - Raamovereenkomst voor het uitvoeren van onderhouds- en vernieuwingswerken aan de daken van stationsgebouwen in de area Noordoost van de NMBS
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Services.
Lieu principal de prestation de services: Provincies Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Opdracht betreffende een meerjarige raamovereenkomst voor het uitvoeren van onderhouds- en vernieuwingswerken aan de daken van de stationsgebouwen in de area Noordoost van de NMBS.
De opdracht is onderverdeeld in 2 percelen:
Perceel 1: regio Antwerpen - Mechelen
Perceel 2: regio Hasselt - Leuven
II.1.8. Division en lots: Oui
Il convient de soumettre des offres pour: un ou plusieurs lots.
INFORMATIONS SUR LES LOTS:
Lot1: C9B/0000320497
Description succincte:
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van onderhouds- en vernieuwingswerken aan de daken van stationsgebouwen in de area Noordoost van de NMBS
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
Valeur éstimée Hors TVA:
Fourchette: entre 1500000.00 et 2100000.00 EUR.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
De kandidaat dient aan te tonen dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen voor deelname bevindt, voorzien in art. 66 KB 16 juli 2012 en voegt daartoe bij zijn aanvraag tot deelneming de volgende documenten:
- een recent attest (maximaal 3 maanden oud t.o.v. de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming) waaruit blijkt dat hij zich niet in een toestand van faillissement, vereffening, gerechtelijke reorganisatie of een vergelijkbare toestand bevindt;
- een recent attest (maximaal 3 maanden oud t.o.v. de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming) waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan alle beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij is gevestigd;
- een recent attest (maximaal 3 maanden oud t.o.v. de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming) waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij is gevestigd.
- een recent uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke- of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat de inschrijver niet veroordeeld geweest is voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of witwassen van geld;
- een verklaring op erewoord dat de inschrijver bij zijn beroepsuitsluiting geen ernstige fout heeft begaan.
Wanneer één of meerdere van de hierboven aangehaalde documenten of getuigschriften niet worden uitgereikt in het betrokken land, kunnen ze worden vervangen door een verklaring onder eed of een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijke- of overheidsinstantie, een notaris of een bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.
III.2.2. Capacité économique et financière:
De kandidaat-firma dient te beschikken over een gezonde financiële basis. Indien nodig, zal een financiële audit worden uitgevoerd om de financiële gezondheid van de onderneming en de echtheid van de geleverde inlichtingen na te gaan. De NMBS behoudt zich het recht voor kandidaten van verdere deelname aan deze
opdracht uit te sluiten op grond van de resultaten van de uitgevoerde financiële audit. De dienstverlener dient een minimale jaaromzet van 500.000 EUR te hebben en dit voor de afgelopen 3 jaren (2013-2014-2015).
De kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming:
- een document met vermelding van de omzetcijfers die tijdens de laatste drie boekjaren werden gerealiseerd binnen de dienstverlening die het voorwerp van deze opdracht uitmaakt.
- winst-/verliesrekeningen van de laatste 3 jaren
III.2.3. Capacité technique:
De kandidaat verschaft in zijn aanvraag tot deelneming de volgende inlichtingen:
Referenties of gelijkaardige contracten met andere ondernemingen/overheidsdiensten waaruit ervaring blijkt met betrekking tot de diensten die het voorwerp van de opdracht van een dergelijke omvang (per perceel) uitmaken.
Documenten waaruit blijkt dat de dienstverlener over gekwalificeerd personeel en de vereiste organisatie beschikt voor een professionele uitvoering van de diensten die het voorwerp van deze opdracht uitmaken.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés dans le cahier des charges, dans l'invitation à soumissionner ou à négocier ou encore dans le document descriptif.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 22/08/2016-15:00
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
23/08/2016-15:00
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:16/07/2016