Az Groeninge Vzw

PF4.2.04 Aankoop opslag en distributie.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ Groeninge vzw
Kennedylaan 4, BE-8500 Kortrijk
Contact: Mevrouw Liesbet Toye
Tel: +32 56635415 Fax: +32 56635408 E-mail: Liesbet.toye@azgroeninge.be
Internet adres(sen): www.azgroeninge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PF4.2.04 Aankoop opslag en distributie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: campus Kennedylaan
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht betreft de aankoop van materiaal voor opslag en distributie voor de inrichting ven het nieuwbouwziekenhuis AZ Groeninge Kortrijk, met daaruitvolgend het afsluiten van een raamovereenkomst voor 4 jaar.
De opdracht is opegedeeld in 5 percelen en betreft aankoop van :
"Klein materieel"
"Modulaire bergingen"
"Verzorgings-, medicatie- en transportwagens"
"Rolcontainers en draagwagens"
"Uitrusting CSA": Leveringsplaats: campus Kennedylaan
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Klein materieel
Korte beschrijving:
Klein materieel
Perceel 2: Modulaire bergingen
Korte beschrijving:
Modulaire bergingen
Perceel 3: Verzorgings-, medicatie- en transportwagens
Korte beschrijving:
Verzorgings-, medicatie- en transportwagens
Perceel 4: Rolcontainers en draagwagens
Korte beschrijving:
Rolcontainers en draagwagens
Perceel 5: Uitrusting CSA
Korte beschrijving:
Uitrusting CSA
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Deze opdracht betreft de aankoop van de totale hoeveelheden nodig voor de inrichting van het nieuwbouwziekenhuis volgens de vermeodelijke hoeveelheden opgenomen in het bestek van dit dossier.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de btw belasting.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de belastingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De bankverklaring dient opgemaakt te zijn in 2016.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
* Een nota met beschrijving van de dienst na verkoop met vermelding van:
-alsook de beschrijving (plaats uitbating) van eventuele servicepunten in België
Een lijst met referenties uit de ziekenhuiswereld over de laatste 3 jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 40
Criterium 3: Garantie en leveringstermijn, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/8/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 30/8/2016 - 10:00
Plaats: dienst inkoop, Albertresidentie 4de verdieping, campus Vercruysselaan, Burgemeester Vercruysselaan 5, 8500 Kortrijk
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/7/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA