Karel De Grote Hogeschool Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor sportmateriaal met als eerste deelopdracht de aankoop, levering en installatie van sportmateriaal op campus Zuid van de Karel de Grote Hogeschool en in de sporthal de Brilschans te Antwerpen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Karel de Grote Hogeschool VZW
Brusselstraat 45, BE-2018 Antwerpen
Contact: Mevrouw Laurette Goossens
Tel: +32 36131338 E-mail: aankoop@kdg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor sportmateriaal met als eerste deelopdracht de aankoop, levering en installatie van sportmateriaal op campus Zuid van de Karel de Grote Hogeschool en in de sporthal de Brilschans te Antwerpen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Karel de Grote Hogeschool Campus Zuid, Brusselstraat 45, 2018 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor sportmateriaal met als eerste deelopdracht de aankoop, levering en installatie van sportmateriaal op campus Zuid van de Karel de Grote Hogeschool en in de sporthal de Brilschans te Antwerpen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie opdrachtdocument
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De Belgische inschrijver dient enkel het uittreksel uit het strafregister op naam van de rechtspersoon ter staving bij de kandidaatstelling te voegen. Dit uittreksel mag maximaal zes maand oud zijn op datum van de indiening van de offerte.
De aanbestedende overheid zal de overige attesten (RSZ attest, attesten inzake betaling belastingen en faillissement) zelf opvragen d.m.v. elektronische middelen (Digiflow).
Buitenlandse inschrijvers dienen bij inschrijving alle nodige bewijsstukken voor te leggen, waaruit blijkt dat ze zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden, met name:
 een attest waaruit blijkt dat hij in regel is met de betalingen van de sociale zekerheid
 een attest waaruit blijkt dat hij zich niet bevindt in staat van faillissement of vereffening, zijn activiteiten heeft stopgezet of een gerechtelijk akkoord te hebben bekomen, of zich bevinden in een andere vergelijkbare situatie die het resultaat is van een soortgelijke procedure die in de nationale wet- en regelgeving voorkomt
 een attest waaruit blijkt dat hij in regel is met de betaling van directe belastingen en BTW (of de taksen die in zijn land de BTW vervangen)
 een attest waaruit blijkt dat de inschrijver niet veroordeeld is voor een misdrijf of ernstige fouten heeft gemaakt.
Dit omwille van het feit dat de aanbestedende overheid buitenlandse attesten niet zelf elektronisch kan opvragen. De attesten dienen geldig te zijn op datum van de opening van de kandidaatstellingen
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen.
Een totale omzet van 250.000 EUR in één van deze boekjaren
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1. Referenties
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige opdrachten die hij gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, met volgende vermelding:
 beknopte beschrijving van de opdracht
 het bedrag van de opdracht
 datum
 de publiek of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren
 contactpersoon publiek of privaatrechtelijke instanties
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor deze instanties te contacteren en hun bevindingen mee te nemen in de beoordeling van de kandidaat.
Deze lijst dient minimaal drie referenties te bevatten die aansluiten bij de huidige opdracht.
Hiervoor zal rekening gehouden worden met de grootte van de opdracht, inhoudelijke relevantie, technische invulling/complexiteit van het geheel.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs
Criterium 2: Kwaliteit
Criterium 3: Onderhoudscontract
Criterium 4: Waarborgen en garanties
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten kunnen aangevraagd worden via mail aan aankoop@kdg.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/8/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver is verplicht een plaatsbezoek uit te voeren. Het plaatsbezoek vindt plaats op woensdag 03/08/2016 om 13u00.
Elke inschrijver is verplicht zich ter plaatse te begeven voor het opmaken van zijn bieding en de installatie grondig te onderzoeken, teneinde zich rekenschap te kunnen geven van de aard, de omvang en de moeilijkheidsgraad van de werken en aldus zijn offerte te kunnen opmaken.
De inschrijver kan zich later niet beroepen op onvoldoende kennis van de bestaande toestand. Hij wordt verondersteld de plannen en documenten met betrekking tot de bestaande toestand aandachtig te hebben onderzocht om zijn inschrijvingssom te kunnen vaststellen met volledige kennis van zaken.
Door het feit van zijn inschrijving wordt de inschrijver geacht voorafgaandelijk kennis te hebben genomen van de werfplek, zodat er dienaangaande geen aanleiding bestaat tot het indienen van verrekeningen, behoudens de toegestane meerwerken.
De offerte dient een ondertekend attest van plaatsbezoek te bevatten.
Het plaatsbezoek vindt plaats op woensdag 03/08/2016 om 13u00.
Plaats van afspraak: Montignystraat 80, Antwerpen.
De inschrijver bevestigt zijn aanwezigheid via mail aan aankoop@kdg.be vóór 02/08/2016.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/7/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA