Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.51

Levering van gesmede tongen voor het bouwen van spoortoestellen


AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: Buzzamaz El Hossain
E-mail: hossain.buzzamaz@infrabel.be
Adresse(s) internet: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=239648
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Levering van gesmede tongen
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Fournitures.
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Levering van gesmede tongen voor het bouwen van spoortoestellen
II.1.8. Division en lots: Oui
Il convient de soumettre des offres pour: un seul lot.
INFORMATIONS SUR LES LOTS:
Lot1: Gesmede tongen
Description succincte:
Gesmede tongen vanaf asymetrische rail 60E1A1
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
- iedere kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16.7.2012. De aanbestedende overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de kandidaat zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16.7.2012. Conform art 13 van het KB van 14.1.2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld onder art 66;
- de kandidaat dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming;
- de kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Om duidelijk te zijn vragen we de volgende attesten:
1. een attest (met droogstempel), afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij gevestigd is (het voorlaatste afgelopen trimester vóór de uiterste datum voor het indienen van aanvraag tot deelneming);
2. een "fiscaal attest van betaling van de beroepsmatige fiscale verplichtingen uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten" ( maximum 3 maanden voor de uiterste datum vóór het indienen van aanvraag tot deelneming );
3. een attest van betaling van BTW ( maximum 3 maanden vóór de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming)
4. een attest van niet-faillissement bij uitgereikt door een gerechtelijke of administratieve instantie (maximum 6 maanden vóór de uiterste datum voor het indienen van aanvraag tot deelneming);
5. een uittreksel uit het strafregister ( maximum 3 maanden vóór de uiterste datum voor het indienen van aanvraag tot deelneming);
6. een verklaring op erewoord.
III.2.2. Capacité économique et financière:
Het gemiddeld jaarlijks zakencijfer van de laatste afgelopen 3 fiscale jaren dient hoger te zijn dan 2.000.000 EUR
III.2.3. Capacité technique:
- 3 referenties van gelijkwaardige leveringen gedurende de laatste 5 jaren, elk van meer dan 200.000?( jaar van de levering, omschrijving van de opdracht, klanten).
- het bestaan van een kwaliteitsmanagementsysteem ( ISO9001 of gelijkwaardig).
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés dans le cahier des charges, dans l'invitation à soumissionner ou à négocier ou encore dans le document descriptif.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation: 17/08/2016-12:00
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:13/07/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA