AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AGSO Knokke-Heist
't Walletje 104/101, BE-8300 Knokke-Heist
Contact: De heer Laurent Parys
Tel: +32 50442517 Fax: +32 50442520 E-mail: laurent.parys@agsoknokke-heist.be
Internet adres(sen): www.agsoknokke-heist.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Parking uitvaartcentrum
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Knokke-Heist Kalvekeetdijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het aanleggen van parking met bijhorende riolering.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Teneinde na te gaan of de opdrachtnemer zich niet in één van de uitsluitingsgevallen
bevindt, moeten bij de offerte volgende documenten worden gevoegd:
Een attest, niet ouder dan 3 maand op de uiterste datum van indiening van de
offertes, van niet-faillissement, niet-liquidatie, niet-gerechtelijk akkoord of een
soortgelijke toestand, afgeleverd door de griffie van de rechtbank van koophandel;
Conform het KB van 20 juli 2005, art.66 quarter §1, zal de opdrachtgever controleren
of de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal
opvragen van de attesten m.b.t. belastingen, btw en rsz bij de bevoegde instanties.
OPGELET: Buitenlandse inschrijvers die zelf, of hun personeel, niet onderworpen zijn
aan de Belgische regelgeving, dienen bij hun offerte wel de bewijsstukken te voegen
dat zij hun verplichtingen (inzake sociale zekerheid, belastingen en registratie)
hebben vervuld volgens de desbetreffende wettelijke bepalingen van het land waar
ze gevestigd zijn.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Teneinde de financiële en economische draagkracht van de opdrachtnemer na te gaan
moeten bij de offerte volgende documenten worden gevoegd:
Een recente passende bankverklaring, niet ouder dan 3 maand op de uiterste datum
van indiening van de offerte.
Een recente verklaring van de BTW, niet ouder dan 3 maand op de uiterste datum
van indiening van de offerte.
Een recente verklaring van de belastingen, niet ouder dan 3 maand op de uiterste
datum van indiening van de offerte.
Teneinde de financiële en economische draagkracht van de opdrachtnemer na te gaan
moeten bij de offerte volgende documenten worden gevoegd:
Een recente passende bankverklaring, niet ouder dan 3 maand op de uiterste datum
van indiening van de offerte.
Een recente verklaring van de BTW, niet ouder dan 3 maand op de uiterste datum
van indiening van de offerte.
Een recente verklaring van de belastingen, niet ouder dan 3 maand op de uiterste
datum van indiening van de offerte.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Teneinde de technische bekwaamheid van de opdrachtnemer na te gaan moeten bij de
offerte volgende documenten worden gevoegd:
Getuigschrift van erkenning of erkenningaanvraag (fotokopie)
Naar de aard van de werken: C
Naar de klasse: Geraamde klasse: 2
De klasse dient overeen te stemmen met het totaalbedrag van de ingediende offerte.
Teneinde de technische bekwaamheid van de opdrachtnemer na te gaan moeten bij de
offerte volgende documenten worden gevoegd:
Getuigschrift van erkenning of erkenningaanvraag (fotokopie)
Naar de aard van de werken: C
Naar de klasse: Geraamde klasse: 2
De klasse dient overeen te stemmen met het totaalbedrag van de ingediende offerte.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/9/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De opdrachtdocumenten zijn op eenvoudige vraag via email te verkrijgen via info@agsoknokke-heist.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
2/9/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
2/9/2016 - 11:00
Plaats: Bedrijvencentrum 't Walletje
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/7/2016