Gemeentebestuur De Panne

Levering, plaatsing en opruiming van kerstverlichting ten behoeve van de gemeente De Panne voor 3 kerstperiodes


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur De Panne
Zeelaan 21, BE-8660 De Panne
Contact: De heer Jimmy Matsaert
Tel: +32 58428935 Fax: +32 58421617 E-mail: jimmy.matsaert@depanne.be
Internet adres(sen): www.depannne.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering, plaatsing en opruiming van kerstverlichting ten behoeve van de gemeente De Panne voor 3 kerstperiodes
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Verschillende plaatsen binnen gemeente De Panne, 8660 De Panne
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Levering, plaatsing en opruiming van kerstverlichting ten behoeve van de gemeente De Panne voor 3 kerstperiodes
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1 (Kerstverlichting De Panne)
Korte beschrijving:
Perceel 1 (Kerstverlichting De Panne)
Hoeveelheid of omvang: .
Geraamde waarde zonder BTW: 211350.00 EUR .
Perceel 2: Perceel 2 (kerstverlichting Adinkerke)
Korte beschrijving:
Perceel 2 (kerstverlichting Adinkerke)
Hoeveelheid of omvang: .
Geraamde waarde zonder BTW: 86850.00 EUR .
Perceel 3: Perceel 3 (verlichting kerstmarkt)
Korte beschrijving:
Perceel 3 (verlichting kerstmarkt)
Hoeveelheid of omvang: .
Geraamde waarde zonder BTW: 57300.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 355500.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 43 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
* In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan de verplichtingen inzake betaling van de btw overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De inschrijver dient een verklarende omzetlijst van minimaal 3 jaar in.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een beschrijving van de technische uitrusting van de onderneming, de maatregelen die zij treft om kwaliteit te waarborgen en de mogelijkheden die zij biedt ten aanzien van ontwerpen en onderzoek.
* De inschrijver moet een referentielijst als bijlage toevoegen aan zijn offerte, van minstens vijf soortgelijke installaties, uitgevoerd de laatste 5 jaar.
* Opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zijn voor de kwaliteitscontrole.
* De inschrijver moet een referentielijst als bijlage toevoegen aan zijn offerte, van minstens vijf soortgelijke installaties, uitgevoerd de laatste 5 jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 35
Criterium 2: Technische en esthetische kwaliteit , Weging: 35
Criterium 3: Service, Weging: 20
Criterium 4: Termijn voor het plaatsen / opruimen, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestekken, opgemaakt door het gemeentebestuur zelf, worden gratis ter beschikking gesteld. Uitzondering zijn aanbestedingen dewelke beheerd worden door een derde, in opdracht van het gemeentebestuur (bijvoorbeeld een architectenbureau bij een nieuwbouw,.).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/8/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 30/8/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis De Panne, raadzaal gemeentehuis, Zeelaan 21 te De Panne.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/7/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA