Mrmp-i/s - Algemene Directie Material Resources - Divisie Overheidsopdrachten - "sectie Infrastuctur

Meerjarige open opdracht (2016-2019) tegen prijslijst voor het uitvoeren van "weg"markeringen op de pistes, taxibanen en parkings van de militaire vliegbasissen van Defensie, gelegen te BEAUVECHAIN, FLORENNES, KLEINE BROGEL, MELSBROEK en KOKSIJDE
Meerjarige overeenkomst (2016-2019) van werken tegen prijslijst, overeenkomstig de voorwaarden van dit bestek.
De onderhavige overheidsopdracht betreft het plaatsen, het vervangen en/of het verwijderen van "weg"markeringen volgens de specifieke eisen van de vliegbasissen en conform dit bestek.
Deze overeenkomst betreft een stock-aanneming die betrekking heeft op werken waarvan...
Plaats: De betrokken vliegbasissen zijn:
- 1ste Wing
Basis Luitenant-kolonel Charles Roman - BEAUVECHAIN;
- 2de Taktische Wing
Basis Jean Offenberg - FLORENNES;
- 10de...


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
MRMP-I/S - Algemene Directie Material Resources - Divisie Overheidsopdrachten - "Sectie Infrastucture" - Ondersectie "Diensten"
Eversestraat, 1, BE-1140 Evere
Contact: Garrein Frank Erik
Tel: +32 24415527 Fax: +32 24439426 E-mail: Frank.Garrein@mil.be
Internet adres(sen): http://www.mil.be/mr/subject/index.asp?LAN=fr&ID=1190
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Meerjarige open opdracht (2016-2019) tegen prijslijst voor het uitvoeren van "weg"markeringen op de pistes, taxibanen en parkings van de militaire vliegbasissen van Defensie, gelegen te BEAUVECHAIN, FLORENNES, KLEINE BROGEL, MELSBROEK en KOKSIJDE
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: De betrokken vliegbasissen zijn:
- 1ste Wing
Basis Luitenant-kolonel Charles Roman - BEAUVECHAIN;
- 2de Taktische Wing
Basis Jean Offenberg - FLORENNES;
- 10de Taktische Wing
Basis Generaal-majoor vlieger Ivan du Monceau de Bergendal - KLEINE BROGEL;
- 15de Wing Luchttransport
Kwartier Groeneveld - STEENOKKERZEEL
- 1ste Wing/Basis KOKSIJDE
Basis Adjudant vlieger Frans Allaeys - KOKSIJDE.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Meerjarige overeenkomst (2016-2019) van werken tegen prijslijst, overeenkomstig de voorwaarden van dit bestek.
De onderhavige overheidsopdracht betreft het plaatsen, het vervangen en/of het verwijderen van "weg"markeringen volgens de specifieke eisen van de vliegbasissen en conform dit bestek.
Deze overeenkomst betreft een stock-aanneming die betrekking heeft op werken waarvan de plaats, de exacte aard en/of de omvang niet a priori bepaald zijn in dit bestek.
Alle werken gebeuren aan de hand van deelbestellingen, welke steeds bestaan uit levering EN plaatsing, maximaal gebaseerd op de posten van de prijslijst.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning aannemer: de inschrijver dient het bewijs te leveren van erkenning in de ondercategorie C3 (Niet-elektrische verkeerstekens langs verbindingswegen, niet-elektrische veiligheidsinrichtingen, afsluitingen en schermen) van de klasse 1, hetzij de bewijzen te leveren dat hij voldoet aan de voorwaarden gesteld door of krachtens de wetgeving betreffende de erkenning van aannemers van werken.
De inschrijvers dienen een afwijking aan te vragen voorafgaand aan de toewijzing van deze opdracht indien het volume der werken dat zij gelijktijdig zouden uitvoeren, zowel publiek als privaat, het plafond, bepaald in Art 2, § 3 van het KB van 26 september 1991 zou overschrijden. Een verklaring dienaangaande maakt deel uit van de offerte. De eventuele aanvraag tot afwijking dient bij de offerte gevoegd te worden.
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: C3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/08/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 26/08/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Informatievergadering
Alle eventuele vragen kunnen gesteld worden op het forum beschikbaar via de publicatie op <https://enot.publicprocurement.be>.
Daarnaast, om alle onduidelijkheden betreffende het bestek te vermijden, organiseert de Aanbestedende Overheid tussen de publicatie van de aankondiging van de opdracht en de opening van de offertes een voorafgaande informatievergadering op donderdag 18 augustus 2016 om 11 uur waarop alle potentiële inschrijvers uitgenodigd zijn op het hier navolgende adres:
Divisie Overheidsopdrachten (MRMP)
Blok 4 D - 1e verdieping
Lokaal 4 D.1.18
Kwartier Koningin ELISABETH
Eversestraat, 1
B-1140 BRUSSEL (zie Bijl B)
Verplichte bevestiging van deelname ten laatste 3 dagen voor de informatievergadering, met vermelding van firma en na(a)m(en) van de aanwezige(n).

Op deze informatievergadering zal eerst een korte toelichting gegeven worden betreffende het voorwerp van deze overheidsopdracht. Tijdens deze vergadering zal er verder mondeling geantwoord worden op de door de potentiële inschrijvers gestelde vragen. Teneinde deze informatievergadering vlot te laten verlopen, dienen de potentiële inschrijvers die aan deze vergadering wensen deel te nemen, hun deelname te melden en tevens de vragen, die ze wensen te stellen, schriftelijk over te maken aan de Aanbestedende Overheid, hetzij via een brief, via
e-mail of via fax. Enkel de vragen die daags voor de informatievergadering door de Aanbestedende Overheid ontvangen werden, zullen tijdens de vergadering worden beantwoord. Alle andere vragen zullen uitzonderlijk beantwoord worden en dit alleen in functie van hun complexiteit.
Voor de briefwisseling: zie contactgegevens in § 3.a. hiervoor.
In principe zullen de antwoorden geen enkele wijziging met zich meebrengen aan dit bestek; zij dienen alleen om verduidelijkingen te geven.
De Aanbestedende Overheid zal aan de gekende inschrijvers een proces-verbaal versturen met de behandelde vragen en de antwoorden; en zal dit tevens publiceren op <https://enot.publicprocurement.be>.
Potentiële inschrijvers die niet op de informatievergadering kunnen aanwezig zijn, worden verzocht kennis te nemen van het proces-verbaal op <https://enot.publicprocurement.be> of kunnen per
e-mail de Aanbestedende Overheid contacteren met het oog op het verkrijgen van dit
proces-verbaal.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/07/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA