AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Digipolis
Generaal Armstrongweg 1, BE-2020 Antwerpen
Contact: Royers Greta Gerard Bertha
E-mail: Greet.Royers@digipolis.be
Internet adres(sen):
www.digipolis.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CD000529 - aankoop, implementatie en ondersteuning van toegangscontrole
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Stad Antwerpen wenst toegangscontrole in de gebouwen van de stad te implementeren, uit te breiden en/of te vervangen.
Het toegangscontrolesysteem heeft tot doel de toegang tot de gebouwen of lokalen te beheren en dient zoveel mogelijk te beschikken over open interfaces en protocollen. Enkele voorbeelden:
Koppelbaar met een (nog later aan te kopen) Centraal Gebouw Beheer systeem (=CGB), dat overkoepelend werkt.
Koppelbaar met software van andere leveranciers.
Koppelbaar met hardware van andere leveranciers.
Er zijn tot maximaal +/- 500 gebouwen die potentieel zouden kunnen worden voorzien van toegangscontrole.
Er zijn tot maximaal 10.000 à 15.000 personen die potentieel toegang zouden moeten krijgen tot één of meer locaties.
Een aantal locaties zijn al uitgerust met toegangscontrole. Het is belangrijk dat het nieuwe systeem zoveel als mogelijk (retro)compatibel is met deze systemen. Herbruik van bestaande hardware (bv bestaande badgelezer, controllers,.) is een pluspunt.
De inschrijver moet bereid zijn om zijn beveiligingsprotocol (voor de communicatie tussen de software en de controllers) vrij te geven aan de dienstverlener. Het staat de dienstverlener vrij om deze nadien beschikbaar te stellen voor een toepassing van een andere partij. De inschrijver zal hiervan steeds op de hoogte worden gebracht.
Bij latere opdrachten kunnen ook andere aspecten van toegangscontrole geïmplementeerd worden, m.a.w. andere oplossingen dan een centraal toegangscontrolesysteem
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandelingsprocedure met een oproep tot mededinging.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op:
Criterium1: PRIJS, Weging: 40
Criterium2: KWALITEIT VAN DE FUNCTIONELE OPLOSSING, Weging: 30
Criterium3: KWALITEIT VAN DE TECHNISCHE OPLOSSING, Weging: 10
Criterium4: UITVORINGSPLAN EN AANVERWANTE DOCUMENTATIE, Weging: 10
Criterium5: DIENSTVERLENING (SLA), Weging: 10
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr . Perceel
V.2. Aantal ontvangen inschrijvingen: 4
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
SAIT Zenit nv
Researchpark 110
1731 BE Zellik
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.2. NADERE INLICHTINGEN
kandidaturen worden verplicht elektronisch ingediend via de e-Tendering applicatie. Het indienen van een veiligheidskopie is niet toegestaan.
Het is tevens niet toegestaan om;
naast de elektronische indiening ook een papieren kandidatuur in te dienen;
om meer dan een (1) elektronische kandidatuur in te dienen.
De capaciteit voor het opladen van kandidaturen is gelimiteerd tot 80MB per document en 350MB per dossier. Boven deze grens is het niet mogelijk kandidaturen correct op te laden. Er zijn evenwel geen limieten in het aantal documenten en de types documenten. Als oplossing kunnen documenten opgeladen worden in een zip-file.
De inschrijver is zelf verantwoordelijk voor het correct en volledig opladen van een unieke en enige kandidatuur. De kandidaturen, inschrijvers die niet aan voorgaande bepalingen voldoen worden niet weerhouden voor evaluatie en worden als onregelmatig aangeduid.
De kandidaturen worden opgemaakt in gangbare bestandsformaten bij voorbeeld PDF, MS Office, Open Office of gelijkwaardig.
De kandidaturen moeten worden ingediend via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be
Meer informatie kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-Procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 790 52 00.
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/07/2016