Az Zeno

Raamovereenkomst apparatuur voor geneesmiddelendistributie op de zorgafdelingen en oplossingen voor de picking van geneesmiddelen in de apotheek.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ ZENO
Graaf Jansdijk 162, BE-8300 Knokke-Heist
Contact: Dobbelaere Erik
Detavernier Philip
Tel: +32 50633505 E-mail: uitrustingnzh@azzeno.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=242110
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst apparatuur voor geneesmiddelendistributie op de zorgafdelingen en oplossingen voor de picking van geneesmiddelen in de apotheek
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AZ Zeno heeft reeds een aantal jaren terug het elektronisch geneesmiddelvoorschrift uitgerold over het volledige ziekenhuis en wenst nu over te gaan tot een verregaande automatisering van de geneesmiddelendistributie met integratie van de traceerbaarheid tot bij de patiënt.
Het verstrekken van de geneesmiddelen in Unit dosis is hierbij primordiaal.
Het is de bedoeling om voor de klassieke zorgeenheden, die op het elektronisch geneesmiddelenvoorschrift werken over te gaan naar een decentrale picking, van een zo maximaal mogelijk aantal referenties, op de zorgeenheid zelf, net voor de toediening. Traceerbaarheid tot bij de patiënt is hierbij een must. Ook medische hulpmiddelen dienen via de installatie beheerd te kunnen worden.
Voor diensten die slechts over een geringe geneesmiddelenvoorraad beschikken dient een aangepast economisch haalbaar alternatief uitgewerkt te worden dat zowel de traceerbaarheid als de medicatieveiligheid waarborgt.
Voor de medisch-technische diensten als spoedgevallen, intensieve zorgen en operatiekwartier is het de bedoeling om met computergestuurde voorraadkasten te werken waarbij de medicatie op het moment van noodzaak uit de kast kan genomen worden. Ook hier is de traceerbaarheid een must. Ook hier is het beheer van medische hulpmiddelen en prothese en synthesematerialen een bijkomende voorwaarde.
Naast de decentrale picking op de plaats van toediening zal de apotheek ook moeten beschikken over een performant systeem van picking van de referenties die niet op de zorgeenheden in voorraad zitten. Dit zowel voor geneesmiddelen als medische hulpmiddelen en prothese en synthesematerialen. De opslag die gekoeld dient te worden valt buiten deze opdracht. Gewone magazijn- en /of apotheekrekken vallen eveneens buiten deze opdracht.
Mogelijke deelopdrachten (niet bindende en niet limitatieve lijst):
1. Apparatuur voor decentrale picking op zorgafdelingen die werken met het elektronisch geneesmiddelenvoorschrift.
2. Computergestuurde voorraadkasten op medisch technische diensten.
3. Apparatuur en hulpmiddelen voor de centrale picking van geneesmiddelen in de apotheek voor de zorgafdelingen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 800000.00 en 1000000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/09/2016 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 05/09/2016 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 05/09/2016 - 09:00
Plaats: AZ ZENO, Graaf Jansdijk 162 te 8300 Knokke-Heist zaal De Oosthoek
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/07/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA