Gemeente Beerse

PPS voor de realisatie van een nieuw dienstverleningscentrum met parkaanleg en de ontwikkeling van twee sites.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Beerse
Bisschopslaan 56, BE-2340 Beerse
Contact: Tinneke Claeys - Tel.: 014 62 25 86
E-mail: tinneke.claeys@beerse.be
Internet adres(sen): www.beerse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PPS voor de realisatie van een nieuw dienstverleningscentrum met parkaanleg en de ontwikkeling van twee sites
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: De beoogde locatie voor het nieuwe dienstverleningscentrum is de kop van het park Tempelhof, vlak aan het Kerkplein en de Pastoriestraat.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De Opdrachtnemer zal in eerste instantie instaan voor het ontwerpen en bouwen van het gebouw, inclusief de voorbereidende werken en de gedeeltelijke heraanleg van het park. Dit omvat naast de groenaanleg eveneens de verharding en de buitenverlichting. Inbegrepen is het bekomen van de noodzakelijke vergunning(en). Ook de veiligheidscoördinatie en de EPB-verslaggeving zijn inbegrepen in de Opdracht.
In tweede instantie is de Opdrachtnemer verantwoordelijk voor het uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden gedurende een beschikbaarheidsperiode van 20 jaar conform de voorwaarden en outputspecificaties opgenomen in het Bestek. De duurtijd van de Beschikbaarheidsperiode kan nog worden gewijzigd n.a.v. de onderhandelingen.
Tot slot krijgt de Opdrachtnemer de verplichting om een tweetal sites, die vrijkomen na de verhuis van de diensten naar het nieuwe gebouw, privaat te ontwikkelen. Het gaat dan met name om de sites van het huidige gemeentehuis en de bibliotheek. Voor het bekomen van de eigendomsrechten op de projectgronden van het Private Projectgedeelte betaalt de Opdrachtnemer aan de Opdrachtgever een vergoeding. De modaliteiten hieromtrent worden vastgelegd in het Bestek en zijn bijlagen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie selectieleidraad
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie selectieleidraad
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie selectieleidraad
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/08/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 26/08/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/07/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA