Nmbs, Directie Stations - Area Centrum

UKKEL-STALLE: BOUWEN VAN EEN AUTO-EN FIETSPARKING
UKKEL-STALLE: BOUWEN VAN EEN AUTO- EN FIETSPARKING
- De werken bestaan uit eerst het bouwrijp maken van het terrein door het verwijderen van struikgewas en kleine bomen en door een algemene opkuis.
- Naast het station dient een overdekte en verlichte niet beveiligde fietsenstalling voor een honderdtal fietsen en een viertal brommers gebouwd te worden.
- Voorbij de oude goederenloods dient een autoparking voor een zeventigtal auto's gerealiseerd te worden, inclusief...


AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
NMBS, Directie Stations - Area Centrum
Fonsnylaan 47B, BE-1060 Brussel
Contact: Magits Roanne
Tél: +32 22245078 Fax: +32 22245470 E-mail: hst.ce_travauxwerken@b-rail.be
Adresse(s) internet: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=221190
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
UKKEL-STALLE: BOUWEN VAN EEN AUTO-EN FIETSPARKING
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Travaux.
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
UKKEL-STALLE: BOUWEN VAN EEN AUTO- EN FIETSPARKING
- De werken bestaan uit eerst het bouwrijp maken van het terrein door het verwijderen van struikgewas en kleine bomen en door een algemene opkuis.
- Naast het station dient een overdekte en verlichte niet beveiligde fietsenstalling voor een honderdtal fietsen en een viertal brommers gebouwd te worden.
- Voorbij de oude goederenloods dient een autoparking voor een zeventigtal auto's gerealiseerd te worden, inclusief plaatsen voor PBM.
- Van aan de straat dient een toegangsweg tot de autoparking gebouwd te worden.
II.1.8. Division en lots: Non.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
Enige aannemer of tijdelijke vereniging van solidaire aannemers, met de vermelding welke aannemer die aangeduid wordt om de tijdelijke vereniging te verantwoorden. De kandidaat (en elk lid van de tijdelijke vereniging) voegt bij zijn kandidatuur een attest afgeleverd door FOD Financiën waaruit blijkt dat de vereniging voldoet aan de fiscale verplichtingen ten aanzien van deze laatste of een evenwaardig document volgens de wettelijke reglementering van het land waar de firma gevestigd is.
Door de deelname aan de aanbestedingsprocedure getuigt de kandidaat dat hij zich niet bevindt in een geval van uitsluiting vermeld in artikel 66 van het KB van 16 juli 2012 aangaande de overeenkomst bij de opdrachten speciale sectoren.
De kandidaat (en elk lid van de tijdelijke vereniging) zal moeten in regel zijn met RSZ. Er zal ook bij de inschrijving of kandidatuurstelling een origineel RSZ-attest gevoerd worden, die bewijst dat de verplichte bijdragen in regel zijn, of een eenzelvig document van de nationale wetgeving van het land waar de aanneming is gevestigd.
III.2.3. Capacité technique:
De kandidaat moet voldoen aan de vereisten van de erkening van de aannemers categorie C, klasse 4 of hoger
De kandidaat moet bij zijn kandidatuurstelling een overzicht van de technische middelen (gereedschap, materiaal en producten) voorleggen welke hij zal gebruiken voor de volledige uitvoering van de werken.
De kandidaat dient volgende referenties voor te kunnen leggen:
 Ofwel vijf overdekte, verlichte niet-beveiligde fietsenstallingen van tenminste honderd fietsplaatsen gebouwd te hebben
 Ofwel vijf autoparkings van tenminste vijftig plaatsen.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés dans le cahier des charges, dans l'invitation à soumissionner ou à négocier ou encore dans le document descriptif.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation: 30/08/2016-14:00
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:01/07/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA