AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Snoeck en partners nv
Engelse Wandeling 70, BE-8510 Marke
Contact: Decock Nel
Tel: +32 56210439 Fax: +32 56228263 E-mail: nel.decock@snoeckpartners.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=241733
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
1868.3 Kuurne: Bouwen van 2 klassen en 3 vaklokalen - Lot 01: Afbraak, gesloten ruwbouw en afwerking, omgevingswerken.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Afbraak van bestaande woning en lichte constructies, nieuwbouw met 2 klassen en 3 vaklokalen. Omgevingswerken rond de nieuwbouw.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
naam en rechtsvorm
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Bankverklaring i.v.m. voldoende financiële basis.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 4, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/09/2016 - 11:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 255.46 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestekken zijn te verkrijgen mits voorafgaande storting van hoger vermelde
som op het Belfius rekeningnummer 778-5391193-85 van Snoeck & Partners nv te Kortrijk-Marke. De bestekken
kunnen worden ingekeken na telefonische verwittiging. De kantoren zijn gesloten op vrijdagmiddag en in het
verlof van 18 juli tot 16 augustus.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/09/2016 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/09/2016 - 11:30
Plaats: Spes Nostra Kuurne, Koning Albertstraat 50, 8520 Kuurne, Lokaal B3.06. ( bij aankomst melden aan de receptie )
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn bedraagt 450 werkdagen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/07/2016