Gemeente Sint-jans-molenbeek

Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop van materiaal en uitrusting voor de nieuwe Gemeentelijke kinderdagverblijven - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
Aankoop van materiaal en uitrusting voor de nieuwe Gemeentelijke kinderdagverblijven


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Jans-Molenbeek
Graaf van Vlaanderenstraat, 20 , BE-1080 Brussel
Contact: De heer Michel Aelterman
Tel: +32 26004957 Fax: +32 24123757 E-mail: economat.1080@molenbeek.irisnet.be
Internet adres(sen): www.molenbeek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop van materiaal en uitrusting voor de nieuwe Gemeentelijke kinderdagverblijven - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Crèche Bonne, Edingensestraat 51 te 1080 Brussel / Crèche Merchtem, De Geneffestraat, 22 te 1080 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aankoop van materiaal en uitrusting voor de nieuwe Gemeentelijke kinderdagverblijven
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Huishoudapparaten
Korte beschrijving:
Huishoudapparaten
Perceel 2: Diverse uitrustingen
Korte beschrijving:
Diverse uitrustingen
Perceel 3: Meubilair
Korte beschrijving:
Meubilair
Perceel 4: Meubilering creches
Korte beschrijving:
Meubilering creches
Perceel 5: Uitrusting creches
Korte beschrijving:
Uitrusting creches
Perceel 6: Uitrusting voor motoriek
Korte beschrijving:
Uitrusting voor motoriek
Perceel 7: Buitenuitrusting
Korte beschrijving:
Buitenuitrusting
Perceel 8: Keukenmeubelen, berg en washok
Korte beschrijving:
Keukenmeubelen, berg en washok
Perceel 9: Raambescherming
Korte beschrijving:
Raambescherming
Perceel 10: Informatie uithangborden
Korte beschrijving:
Informatie uithangborden
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
In toepassing van artikels 60, 62 en 63 van het K.B. van 15 juli 2011, zal de opdrachtgever via de applicatie Digiflow, de situatie van de kandidaat of begunstigde nakijken en nagaan of ze in orde zijn tegenover de verplichtingen aan de betaling voor de Sociale Zekerheid en aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
Percelen 1 (Huishoudapparaten), 3 (Meubilair), 4 (Meubilering creches), 6 (Uitrusting voor motoriek) en 8 (Keukenmeubelen, berg en washok): twee attesten voor een minimum bedrag van 1.000,00 EUR excl. BTW per attest
Percelen 2 (Diverse uitrustingen), 5 (Uitrusting creches), 7 (Buitenuitrusting), 9 (Raambescherming) en 10 (Informatie uithangborden): twee attesten voor een minimum bedrag van 500,00 EUR excl. BTW per attest
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/7/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 26/7/2016
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/6/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA