AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
NMBS-Procurement & Investments
Hallepoortlaan 40, BE-1060 Brussel
Contact: 10-14 B-PI.01
Annelies Pardon
Tél: +32 25288345 Fax: +32 25282099 E-mail: annelies.pardon@b-rail.be
Adresse(s) internet: www.B-rail.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240967
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
C9A/0000321712 - Retrofit van de bestaande perronverlichting in de Area Noord-West van de NMBS
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Services.
Lieu principal de prestation de services: Oost- en Westvlaanderen
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Opdracht van diensten met het oog op een retrofit van de bestaande perronverlichting in de Area Noordwest van de NMBS. Deze retrofit houdt een vervanging in van de huidige lampen, het reinigen van de bestaande lampkappen en het aanpassen van de huidige voorschakelapparatuur.
II.1.8. Division en lots: Non.
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
Valeur éstimée Hors TVA:
Fourchette: entre 250000.00 et 300000.00 EUR.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: de kandidaat dient aan te tonen dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen voor deelname bevindt die zijn vermeld in art. 66 KB 16.7.2012 en voegt daartoe bij zijn aanvraag tot deelneming de volgende documenten:
- een recent attest (maximaal 3 maanden oud t.o.v. de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming) waaruit blijkt dat hij zich niet in een toestand van faillissement, vereffening, gerechtelijke reorganisatie of een vergelijkbare toestand bevindt,
- een recent attest (maximaal 3 maanden oud t.o.v. de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming) waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan alle beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de
wettelijke bepalingen van het land waar hij is gevestigd,
- een recent attest (maximaal 3 maanden oud t.o.v. de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming) waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voorsociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij is gevestigd.
- Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst (maximaal 3 maanden oud t.o.v. de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming) en waaruit blijkt dat de inschrijver niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of witwassen van geld,
- een verklaring op erewoord dat de inschrijver bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan.
Wanneer één of meerdere van de hierboven aangehaalde documenten of getuigschriften niet worden uitgereikt in het betrokken land, kunnen ze worden vervangen door overeenstemmende documenten of een verklaring onder eer of een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijke- of overheidsinstantie, een notaris of een bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.
III.2.2. Capacité économique et financière:
De kandidaat-firma dient te beschikken over een gezonde financiële basis. Indien nodig, zal een financiële audit worden uitgevoerd om de financiële gezondheid van de onderneming en de echtheid van de geleverde inlichtingen na te gaan. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor kandidaten van verdere deelname aan deze opdracht uit te sluiten op grond van de resultaten van de uitgevoerde financiële audit.
De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een exemplaar van het jaarverslag met betrekking tot het laatste afgesloten boekjaar, alsook een document met vermelding van de omzetcijfers die tijdens de laatste drie boekjaren warden gerealiseerd binnen de dienstverlening die het voorwerp van deze opdracht uitmaakt. Enkel firma's die binnen de gevraagde branche een jaarlijks omzetcijfer van minstens 600.000 EUR realiseren, kunnen aan deze opdracht deelnemen.
III.2.3. Capacité technique:
De kandidaat verschaft in zijn aanvraag tot deelneming minstens drie (3) referenties of gelijkaardige contracten met andere ondernemingen/overheidsdiensten betreffende retrofit verlichtingsprojecten. De kandidaat geeft hiervoor de volgende informatie:
- Naam van de onderneming/overheidsdienst
- Types installaties
- Totaal bedrag opdracht
De kandidaat geeft de naam en de beroepskwalificaties van zijn personeel op, belast met de uitvoering van dergelijke retrofitprojecten.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés dans le cahier des charges, dans l'invitation à soumissionner ou à négocier ou encore dans le document descriptif.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 17/07/2016-15:00
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
18/07/2016-15:00
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:24/06/2016