AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA51
Marcelbroodthaersplein 2 , BE-1060 Brussel
Contact: Miguel LEITAO
Miguel LEITAO I-FBA 516 S 40/1
Tél: +32 24322698 E-mail: miguel.leitao@infrabel.be
Adresse(s) internet: INFRABELhttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=239517
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Levering van middenspanningsschakelmaterieel in 2 percelen
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Fournitures.
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Levering van middenspanningsschakelmaterieel in 2 percelen
II.1.8. Division en lots: Oui
Il convient de soumettre des offres pour: un ou plusieurs lots.
INFORMATIONS SUR LES LOTS:
Lot1: Middenspanningsschakelmaterieel van het type Ring Main Unit - AA20
Description succincte:
Zal in het Bestek gespecifieerd worden
Lot2: Middenspanningsschakelmaterieel van het type "modulair"
Description succincte:
Zal in het Bestek gespecifieerd worden
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
- De kandidaat dient een recent attest te laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenskomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal voor de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
- De kandidaat voegt een recent attest toe van de directe belastingen en van de BTW-administratie, waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode voor de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
- De kandidaat voegt een recent attest toe van niet-faillissement afgeleverd door de Kamer van Koophandel.
- Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord waarin hij bevestigt dat hij zich niet in een van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art. 69 van het KB van 16 juli 2012. De Aanbestedende Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de inschrijver zich niet bevindt in een van de uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art. 69 van het KB van 16 juli 2012. Conform art. 13 van het KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld onder art. 66.
De kandidatuur moet in 3 exemplaren ingediend worden:
- 2 exemplaren in papier versie
- 1 exemplaar per e-mail tav miguel.leitao@infrabel.be
HET BESTEK WORDT SLECHTS OPGESTUURD NA DE SELECTIE VAN KANDIDATUREN
III.2.2. Capacité économique et financière:
De kandidaat dient ons te laten geworden :
- zijn zakencijfer van de laatste 3 jaar met een minimum van 3.000.000 euro per jaar (in de vorm van een tabel)
- de status van de risico-indicator van de kandidaat dient kleiner of gelijk aan twee te zijn voor D&B Rating (of gelijkaardig)
GELIEVE GEEN JAARSVERSLAGEN BIJ TE VOEGEN
III.2.3. Capacité technique:
De kandidaat dient ons te laten geworden:
- bewijs van het bestaan van een systeem van interne kwaliteitscontrole (ISO 9001 of intern)
- 3 referenties ivm leveringen van gelijkaardige opdrachten gedurende de laatste 3 jaar (leveringsjaren, jaarlijkse hoeveelheden en omschrijving)
- 3 attesten van voldoening van uw klanten gedurende de laatste 3 jaar.
Indien de aanvrager niet de fabrikant is hebben deze inlichtingen ook betrekking op de fabrikant.
Infrabel behoudt zich het recht een audit uit te voeren bij de firma's die zich kandidaat gesteld hebben. Deze audit moet aantonen dat zij voldoen aan de gestelde basisvereisten in het domein.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés dans le cahier des charges, dans l'invitation à soumissionner ou à négocier ou encore dans le document descriptif.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
29/07/2016-10:00
Indien de aanvragen tot deelneming gedaan worden per telegram, per telex, per telefax, per telefoon of via een elektronisch middel, dienen ze schriftelijk bevestigd te worden voor de vervaldatum van de termijn voor ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
De kandidaten moeten verstuurd worden op elektronische wijze (USB-stick of cd-rom of e-mail). De dossiers zullen worden genoemd met datum, de naam van de onderneming en de naam van het document (voorbeeld: YYMMDD - firmaX - naam van het document).
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:22/06/2016