AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Alliantie van Brusselse Coöperatieven
Albert Dumonlaan 10, BE-1200 Brussel
Contact: Mevrouw Houda Chahboun
Tel: +32 23753162 Fax: +32 23753683 E-mail: hchahboun@cobralo.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Hesteling van 5 wonigenen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Egellaan 8 en 14, Jean de la Fontainelaan 12, Kriekenputstraat 105 en Geitjesstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Hesteling van 5 wonigenen, waaronder interne sloop , het vervangen van een dak , interieur afwerking, speciale technieken (gezondheid, elektriciteit, verwarming en ventilatie) en de ontwikkeling van bepaalde elementen van de omgeving.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 3
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 5/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 10,00
na aanvraag van het betaalbewijs per e-mail naar hchahboun@cobralo.irisnet.be. Op de zetel van de ondermenin en contante betaling 9h30 tot 11h30 nafspraak.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/8/2016 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
8/8/2016 - 11:30
Plaats: Zaal van het raad van het bestuur Dumontlann, 10 - 1200 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Plaatsbezoek vareist op afspraak 24/06/16 - 01/07/16 - 08/07/16 - 05/08/16 te Egellaan 8 te 1180 Ukkel
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/6/2016