AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Zingem
Alfred Amelotstraat 53, BE-9750 Zingem
Contact: Jan D'Hauwer
Tel: +32 54320470 E-mail: jd@sbgoegebeur.be
Internet adres(sen): www.goegebeurstudieburo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Wegen- en rioleringswerken langs Kolpaart
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kolpaart te Ziingem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Wegen- en rioleringswerken langs Kolpaart: opbraak verhardingen, affrezen van KWS-verhardingen, aanleggen funderingen in steenslag en schraal beton, aanleggen van KWS-verhardingen, aanleggen van rioleringen, leveren en plaatsen van lijnvormige elementen, werfsignalisatie en onderhoud der werken gedurende de waarborgperiode
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 4, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/07/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 116.60 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek is te koop bij SB Goegebeur-D'Hauwer, Valleistraat 75 te 9402 Meerbeke mits voorafgaandelijke overschrijving op rekeningnummer IBAN BE77 7370 0269 6542 met vermelding 'bestek 97501404 Kolpaart'
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/07/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/07/2016 - 11:00
Plaats: Zingem - gemeentehuis - Alfred Amelotstraat 53
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/06/2016