AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Israëlitische Gemeente van Antwerpen
Terliststraat 35, BE-2018 Antwerpen
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240252
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Synagoge Shomré Hadas: restauratiefase 2: perceel 1: stabiliteitsherstel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Synagoge Shomré Hadas: restauratiefase 2, perceel 1: stabiliteitsherstel.
Het gebouw is ongeveer voor de helft gefundeerd op houten palen, welke tgv droogzuiging zijn beginnen te degraderen, met het nodige stabiliteitsprobleem in het gebouw. Alle funderingen waar palen onder staan, zijn te voorzien van micropalen. Voorts voorziet het dossier in het volledige stabiliteitsherstel van het gebouw (scheuren,.).
Fase 1 (dringende werken) en fase 2, perceel 2 (restauratie van het exterieur) worden gelijktijdig aanbesteed. Wanneer de werken van fase 2 ver genoeg gevorderd zijn, zal fase 3 (restauratie van het interieur incl. technieken)
eveneens aanbesteed worden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie admin. bepalingen in het bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie admin. bepalingen in het bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie admin. bepalingen in het bestek.
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D23, D24
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/08/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
23/08/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
23/08/2016 - 11:00
Plaats: Terliststraat 35, 2018 Antwerpen
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen:
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn bedraagt 240 werkdagen.
De opdrachtdocumenten kunnen digitaal opgevraagd worden bij Steenmeijer Architecten: info@steenmeijer.be
Opgelet: Tijdens het bouwverlof (vanaf 11/07 t.e.m. 1 augustus) is het architectenkantoor gesloten. Tijdens deze
periode zullen er geen documenten bezorgd worden, alsook geen plaatsbezoeken mogelijk zijn.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/06/2016