AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Pieters-Woluwe
Charles Thielemanslaan 93, BE-1150 Sint-Pieters-Woluwe
Contact: De heer Damien Van Overberghe
Tel: +32 27730654 Fax: +32 27731818 E-mail: dvanoverberghe@woluwe1150.irisnet.be
Internet adres(sen): www.woluwe1150.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Wegen - Zones 30 - Aanleg, Aanpassingen van de wegen en diverse verbeteringen : Programma 2016 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Divers lieux sur le territoire de la commune
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Wegen - Zones 30 - Aanleg, Aanpassingen van de wegen en diverse verbeteringen : Programma 2016
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In overeenstemming met artikel 60 § 1 van het koninklijk besluit van 15.07.2011 zal het bestuur, enkel voor de Belgische inschrijver, het volgend document zelf opvragen en het in de documenten van de opdracht bewaren: Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is. Voor een buitenlandse inschrijver verwijzen naar artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15.07.2011.
* De inschrijver voegt bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Jaarlijkse omzet van de 3 laatste jaren
*
* De inschrijvers zullen bij hun offerte een verklaring betreffende de realisatie van een totale omzet over de laatste drie boekjaren van een jaarlijke gemiddeld minimum van 100.000,00 EUR, B.T.W. inbegrepen toevoegen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Erkenning - categorie C klasse 2
Hetzij het bewijs van zijn erkenning in categorie C klasse 2 als aannemer van werken voor de uitvoering van werken; hetzij vervangende bewijsstukken vereist in overeenstemming met het artikel 3 § 1, 2° van de wet van 20 maart 1991, betreffende de erkenning van aannemers van werken (cf. artikel 1 van het ministerieel besluit van 27 september 1991).
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/7/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Verzendkosten : EUR 5,00
Voorafgaande betaling van 25,00 EUR + 5,00 EUR verzendingskosten op postrekening IBAN BE53 0000 0050 9753/BIC BPOTBEB1 met als vermelding de titel van het dossier.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
7/7/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/6/2016