AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Natuur & Bos
Lange Kievitstraat 111, bus 63, BE-2018 Antwerpen
Contact: Verhaert Mike
Tel: +32 32246252 E-mail: mike.verhaert@lne.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=239680
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AB-VB-GR-15-45 Bestellingsopdracht voor de levering van bosmeubilair ten behoeve van het Zoniënwoud
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AB-VB-GR-15-45 Bestellingsopdracht voor de levering van bosmeubilair ten behoeve van het Zoniënwoud
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: pictogrammen en educatieve panelen
Korte beschrijving:
pictogrammen en educatieve panelen
Perceel 2: infoborden en educatieve borden
Korte beschrijving:
infoborden en educatieve borden
Perceel 3: banken en picknicktafels
Korte beschrijving:
banken en picknicktafels
Perceel 4: vuilnisbakken
Korte beschrijving:
vuilnisbakken
Perceel 5: dreefpalen
Korte beschrijving:
dreefpalen
Perceel 6: kruispuntbewegwijzering
Korte beschrijving:
kruispuntbewegwijzering
Perceel 7: slagbomen met sleutel
Korte beschrijving:
slagbomen met sleutel
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijvers voegen bij hun offerte een lijst met referenties van vergelijkbare opdrachten van de afgelopen drie jaar met vermelding van opdrachtomschrijving, opdrachtgever, bedrag incl. BTW en een contactpersoon van de opdrachtgever.
Uit de bijgevoegde referenties moet blijken dat de inschrijver minstens twee opdrachten heeft uitgevoerd voor de levering van meubilair voor buiteninrichting, voor een globaal bedrag van 50.000 euro incl. BTW
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/07/2016 - 11:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/07/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
29/07/2016 - 11:00
Plaats: Duboislaan 14, 1560 Hoeilaart
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/06/2016