Vzw Jessa Ziekenhuis

Levering van koffie en ter beschikking stellen van automaten.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Jessa Ziekenhuis
Salvatorstraat 20, BE-3500 Hasselt
Contact: Mevrouw Chantal Stas
Tel: +32 11335893 E-mail: chantal.stas@jessazh.be
Internet adres(sen): www.jessazh.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering van koffie en ter beschikking stellen van automaten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: diverse locaties / Extern centraal magazijn, Ekkelgaarden 14 te 3500 Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het Jessa ziekenhuis telt 3 campussen en een centrale locatie waar het magazijn zich bevindt nl. :
Campus VJ : Stadsomvaart 10, 3500 Hasselt
Campus Salvator, Salvatorstraat 20,3500 Hasselt
Campus Sint-Ursula, Diestsesteenweg 8, Herk-de Stad.
Extern magazijn, Ekkelgaarden 14, 3500 Hasselt
Op alle campussen staan momenteel toestellen in bruikleen en huur (koffieautomaten van DE) en toestellen in eigendom van het ziekenhuis (Bravilor TH10).
De aanleiding van deze aanbesteding is het contracteinde van de overeenkomst met DE en de mogelijke vervangingen van de doorloopsystemen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: perceel 1 : Huur van vendingmachines, toebehoren en aankoop van ingedienten
Korte beschrijving:
perceel 1 : Huur van vendingmachines, toebehoren en aankoop van ingedienten
Hoeveelheid of omvang: .
Geraamde waarde zonder BTW: 375313.25 EUR .
Perceel 2: Perceel 2 : Ter beschikking stellen van koffietoestellen(expending) en aankoop van ingrediënten
Korte beschrijving:
Perceel 2 : Ter beschikking stellen van koffietoestellen(expending) en aankoop van ingrediënten
Hoeveelheid of omvang: .
Geraamde waarde zonder BTW: 879456.94 EUR .
Perceel 3: Perceel 3 : aankoop van koffie
Korte beschrijving:
Perceel 3 : aankoop van koffie
Hoeveelheid of omvang: .
Geraamde waarde zonder BTW: 1017292.90 EUR .
Perceel 4: Perceel 4 : Aankoop van koffietoestellen (doorloopsysteem)
Korte beschrijving:
Perceel 4 : Aankoop van koffietoestellen (doorloopsysteem)
Hoeveelheid of omvang: .
Geraamde waarde zonder BTW: 5200.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 2277263.09 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Een uittreksel uit de statuten van de onderneming m.b.t. de machtiging van de ondertekenaar.
Hl t bewijs dat de personen die de offerte hebben ondertekend, bekrachtigd door de wet of bij volmacht rechtsgeldig, de inschrijver mogen vertegenwoordigen in gerechtelijke en bovengerechtelijke stukken.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
de omzet per perceel moet minimum overeenkomen met de grootte van dit dossier.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
*Gelijkaardige referenties :
De inschrijver bewijst zijn technische capaciteit aan de hand van een lijst van zijn 5 actuele belangrijkse referenties gelijkaardig aan diegene die het onderwerp uitmaken van deze opdracht en verricht gedurende de afgelopen 3 jaar. De lijst met vermelding van :
- identiteit van de publiek- of privaatrechtelijke instantie
- tijdstip en duur uitvoering
- aantal geviseerde automaten
- jaarlijks volume van dranken
- contactpersoon met volledige coördinaten (adres, telefoon, e-mail).
De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
* Kwaliteitswaarborgen
- Bewijs dat de automaten gecertificeerd zijn met een CE-attest waaruit blijkt dat de automaten voldoen aan de veiligheidsnormen conform de EU richtlijnen (2006/42/EG).
- De inschrijver toont op welke manier binnen het bedrijf een preventiesysteem is opgesteld ten einde er voor te zorgen dat het productproces en de geleverd materiale en diensten gepaard gaan met zo weinig mogelijk risico op besmetting.
- Het bewijs dat hij voldoet aan de strengste HACCP-normen en de Europese conformiteitsvoorwaarden.
* Een beschrijving van de technische dienst om de opdracht behoorlijk te kunnen realiseren.
- aantal techniekers
- scholingsgraad van deze mensen
- vertreklocatie voor internventies
* Per aangeboden type toestel een technische fiche waar volgende informatie zeker op staat vermeld:
- een volledige beschrijving van de voorgestelde automaten (beschrijving en foto)
- De afmetingen van het toestel (hoogte, breedte, diepte), open en gesloten, in cm;
- De aanwezige veiligheidssystemen van de automaten.De inschrijver moet aantonen dat de toestellen voldoen aan de HACCP normen. Hij/zij zal hiervoor een oplijsting geven dan de programmatiemogelijkheden naar reinigingsprocessen toe, maar ook een omschrijving van de acties die het personeel zal moeten ondernemen om het toestel te onderhouden.
- Documentatie/lijst mbt de foutmeldingen die de voorgestelde toestellen kunnen weergeven
- Geluidsniveau in dB (A)
- De elektrische beschermingsklasse
- Het opgenomen elektrisch vermogen per uur .
- Deinstructiekaart / gebruiksaanwijzing /handleiding in het Nederlands i.v.m. gebruik en DAGELIJKS onderhoud
* De productfiche van elk aangeboden koffie en ingrediënt. Deze fiche/beschrijving moet op zijn minstens volgende elementen bevatten, en dit voor elk voorgesteld product:
- logistieke informatie mbt het product: besteleenheid, EAN-code,.
- informatie mbt allergenen die in het produckt aanwezig zijn
- voorgestelde dosering ( indien verschillend per type toestel => voor alle toestellen aangegeven in dit dossier
idem
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/7/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/7/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 27/7/2016 - 10:00
Plaats: Jessa ziekenhuis, Campus Salvatorstraat 20, 3500 Hasselt , kantoor Aankoop
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/6/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA