Gemeente Berlare

Dienstencontract restauratie en bestemmingswijziging kasteel Berlare.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Berlare
Dorp 22, BE-9290 Berlare
Contact: De heer Kristof Van Peteghem
Tel: +32 52432532 Fax: +32 52422677 E-mail: kristof.vanpeteghem@berlare.be
Internet adres(sen): www.berlare.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Dienstencontract restauratie en bestemmingswijziging kasteel Berlare
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Kasteel Berlare, Dorp 1 te 9290 Berlare
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dienstencontract restauratie en bestemmingswijziging kasteel Berlare
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van belastingen
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's, met relevante minimumdekking voor dit project.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's, met relevante minimumdekking voor dit project.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening kunnen worden belast.
* Het bewijs van inschrijving op de tabel van de Orde van Architecten of van inschrijving op een gelijkaardige officiële lijst in een andere lid-staat van de Europese Gemeenschap van één of meerdere perso(o)nen die deel zal (zullen) uitmaken van het ontwerpteam (origineel attest of een voor eensluidend verklaard afschrift, maximum 1 jaar oud).
* De omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven, conform artikel 11.5.2 van het Onroerenderfgoeddecreet.
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Organogram van het bureau of het ontwerpteam (de inschrijver mag beroep doen op derden voor één of meerdere disciplines, maar is verplicht dit te vermelden in zijn offerte, waarbij de expertise van de onderaannemer dient aangetoond te worden).
Minstens de volgende expertise wordt opgenomen in het organigram:
o Architecturale discipline;
o Stabiliteitsstudie;
o Studie speciale technieken:
- HVAC
- Elektriciteit en data-infrastructuur
- Brand/waarschuwingsinstallaties
- Inbraakbeveiliging
* Individuele curriculum vitae van het team dat zal ingezet worden voor de uitvoering van de opdracht.
* Een beschrijving van de maatregelen die de inschrijver treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden die hij biedt van ontwerpen en onderzoeken (max. 2 pagina's).
* Op basis van bovenvermelde stukken zal de algemene deskundigheid met betrekking tot de specifieke projectopdracht worden beoordeeld, conform artikel 11.5.2 van het Onroerenderfgoeddecreet.
* De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening kunnen worden belast.
*Het bewijs van inschrijving op de tabel van de Orde van Architecten of van inschrijving op een gelijkaardige officiële lijst in een andere lid-staat van de Europese Gemeenschap van één of meerdere perso(o)nen die deel zal (zullen) uitmaken van het ontwerpteam (origineel attest of een voor eensluidend verklaard afschrift, maximum 1 jaar oud).
* De omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven, conform artikel 11.5.2 van het Onroerenderfgoeddecreet.
* * Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Organogram van het bureau of het ontwerpteam (de inschrijver mag beroep doen op derden voor één of meerdere disciplines, maar is verplicht dit te vermelden in zijn offerte, waarbij de expertise van de onderaannemer dient aangetoond te worden).
Minstens de volgende expertise wordt opgenomen in het organigram:
o Architecturale discipline;
o Stabiliteitsstudie;
o Studie speciale technieken:
- HVAC
- Elektriciteit en data-infrastructuur
- Brand/waarschuwingsinstallaties
- Inbraakbeveiliging
* Individuele curriculum vitae van het team dat zal ingezet worden voor de uitvoering van de opdracht.
* Een beschrijving van de maatregelen die de inschrijver treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden die hij biedt van ontwerpen en onderzoeken (max. 2 pagina's).
* Op basis van bovenvermelde stukken zal de algemene deskundigheid met betrekking tot de specifieke projectopdracht worden beoordeeld, conform artikel 11.5.2 van het Onroerenderfgoeddecreet.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Het plan van aanpak, Weging: 10
Criterium 3: Ervaring en deskundigheid, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 5/8/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 5/8/2016 - 11:00
Plaats: Raadszaal Gemeentehuis Berlare Glvl
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/6/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA